نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه با یورش به خانه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق بحرین از او خواستند تا در اولین فرصت در ساختمان بازرسی این کشور حاضر شود. به گفته مقامات امنیتی بحرین، شیخ علی سلمان به اتهام دست داشتن در برخی مسائل جنایی مورد بازپرسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۵۳۵۱۱

به گزارش ایرنا، به دنبال این حادثه مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات خشمگینانه اقدامات رژیم آل‌خلیفه علیه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت ملی ـ اسلامی الوفاق و همچنین شیخ علی الجد حفصی را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی الوفاق، تظاهر‌کنندگان با در دست داشتن عکس‌های شیخ علی سلمان و شیخ الجد حفصی تاکید کردند: مورد تعرض قرار دادن روحانیون و نمادهای سیاسی و دینی بحرین، این کشور را به سوی آینده مبهم و نامعلومی سوق خواهد داد. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات در شعارهای خود تاکید کردند که رژیم آل‌خلیفه مسئول این اقدامات تجاوزکارانه و تحریک‌آمیز و تصمیمات احمقانه و نامعقول خود است. شیخ فاضل زاکی به دنبال تحصن اعتراض‌آمیز و تظاهرات مردم بحرین اظهار کرد: رژیم آل‌خلیفه بیش از دو سال است که با انجام بازجویی‌های بی‌مورد، روحانیون بحرینی را هدف قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها