پس از دریافت نشان درجه یک هنری

جلال مقامی: حیف که دیگر دیر شده!

جلال مقامی - دوبلور پیشکسوت کشورمان - که اخیرا در بیمارستان بستری بود، پس از مرخص شدن، این روزها در منزل مطالعه می‌کند، تلویزیون تماشا می‌کند و برای بهبود وضعیت سلامتی‌اش، به پیاده‌روی می‌رود.
کد خبر: ۷۵۳۲۹۸
از «جلال مقامی» چه خبر؟

رضا حضرتی‌ - خواهرزاده جلال مقامی - درخصوص روند فعلی درمان این دوبلور پیشکسوت گفت: خدا را شکر آقای مقامی از هفته گذشته تا به حال خیلی بهتر شده‌اند. در حال حاضر به راحتی می‌توانند صحبت کند و فقط در ادای برخی کلمات و جملات پیچیده کمی دچار مشکل می‌شوند که پزشک معالجش اعلام کرده است به زودی این مشکلش هم بهبود می‌یابد.
وی افزود: قرار است مجددا آقای مقامی را به بیمارستان مهر شهر کرج ببریم تا با معاینه مجدد پزشک معالجش، بقیه روند درمانش به خوبی طی شود. در حال حاضر ایشان بیشتر کتاب می‌خواند‌، تلویزیون نگاه می‌کند،‌ اخبار را دنبال می‌کند و گاهی هم برای حفظ سلامتی و تنظیم فشار خونش به پیاده‌روی می‌رود و خدا را شکر به لحاظ فیزیکی حالش خیلی بهتر شده است.
حضرتی در پایان صحبت‌هایش درخصوص برگشت جلال مقامی به رادیو اعلام کرد: فعلا به دلیل اینکه ایشان تحت نظر هستند، باید از هرگونه استرس و فشار کاری به دور باشند تا مراحل درمانش کامل شود. وی نباید خسته شود و تمرکز فکری بیشتری داشته باشد تا هرچه زودتر حالشان کامل خوب شود.
جلال مقامی - دوبلور مطرح کشورمان و مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» - 15 آذر ماه به لحاظ تکلم دچار مشکل و به بیمارستان قائم کرج منتقل شد.
این دوبلور پیشکسوت به مدت پنج روز در بیمارستان تحت مراقبت بود و 20 آذر ماه از بیمارستان مرخص شد. جلال مقامی اکنون در منزل در حال استراحت است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها