آلبوم «شکوه» با صدای محمد اصفهانی منتشر شده است

روایت دلتنگی

محمد اصفهانی به عشق شهدا و جانبازان خواند

محمد اصفهانی بزودی آلبوم «شِکوه» را با موضوع دفاع‌مقدس منتشر می‌کند.
کد خبر: ۷۵۳۰۶۵

به گزارش مهر، این خواننده در این باره گفت: خوشبختانه مراحل تکثیر این آلبوم پشت سر گذاشته شده و «هنر اول» که شرکت توزیع‌‌کننده اثر است فردا آن را روانه بازار خواهد کرد.

او ادامه داد: این مجموعه حاوی یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی تصویری است که شامل پنج قطعه صوتی و چهار قطعه تصویری می‌شود. قطعات تصویری در حقیقت نماآهنگ‌هایی است که بر آثار صوتی ساخته شده‌ و یکی از قطعات با نام «ابر» بدون نماآهنگ است.

خواننده آلبوم «تنها ماندم» درباره مضامین این آلبوم توضیح داد: «شکوه» حاوی مضامین انتقادی و اجتماعی است که فکر می‌کنم وظیفه قشر ماست لااقل در مقطعی از فعالیت‌های خود به آن بپردازیم. میراث‌هایی مانند شهدای والامقام و خاندان گرامی‌شان، همچنین جانبازان فداکار و قابل ستایش به معنی واقعی کلمه که واقعیت‌های انکارناپذیر و مقدس و محترم جامعه ما هستند و همگان با هر مرام و عقیده‌ای احترام و حرمت آنها را پاس می‌دارند انگیزه‌ تصنیف آثار این آلبوم است و طبیعی است که این اثر در چنین اتمسفری تنفس می‌کند و حال و هوایش خاص و برگرفته از حال و هوای شهدا و جانبازان شیمیایی‌ است.

خواننده آلبوم «نون و دلقک» در پاسخ به این‌که آیا برخی کم‌توجهی‌ها به جانبازان هم در این اثر مدنظر بوده است، گفت: اتفاقا این‌گونه نیست که همه جانبازان مورد لطف باشند و برخی از آنها مورد بی‌مهری‌هایی قرار می‌گیرند. عده‌ای از آنها از غربتشان در آسایشگاه‌ها گله‌مندند. ضمن این‌که باید این نکته را مورد توجه قرار داد که جانبازان و خانواده شهدا هم مانند همه انسان‌ها دچار دلتنگی و گلایه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها