طی روزهای اخیر شایعاتی درباره دعوت از برانکو برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح شده است

چه کسی به برانکو زنگ زده است؟

تمرینات پرسپولیس بعد از ده روز تعطیلی، از امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز می‌شود تا این تیم خود را برای یک نیم‌فصل دشوار آماده کند؛ اما آیا این شروع دوباره پایانی خواهد بود بر مشکلات این تیم پرحاشیه؟
کد خبر: ۷۵۱۵۳۳
چه کسی به برانکو زنگ زده است؟

دغدغه‌های حمید درخشان این روزها یکی دو تا نیست. سرمربی قرمزها از یک سو باید به دنبال جذب نفرات تازه برای تقویت تیمش باشد و از یک سو نگران مصاحبه‌های برخی پرسپولیسی‌ها که ساز جدایی کوک کرده‌اند. در این میان طولانی شدن غیبت سیاسی، مدیرعامل باشگاه هم مزید بر علت شده تا آنها که می‌خواهند به تیم اضافه شوند، مرددتر باشند و آنها که می‌خواهند از تیم جدا شوند مصمم‌تر.

با این حال سرمربی پرسپولیس معتقد است هیچ بازیکنی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا نمی‌شود. حمید درخشان در گفت‌وگو با سایت باشگاه عنوان کرد: فعلا هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نمی‌شود. نیلسون هم در این باره با ما صحبتی نکرده است و من دوست ندارم ذهنم را با شایعات درگیر کنم.

تنها نقطه امیدواری برای قرمزها ورود هیات مدیره به امور اجرایی باشگاه است. موضوعی که درخشان هم به آن اشاره کرد: شرایط باشگاه دیگر برای همه معلوم است. البته فعلا آقای طاهری حق امضاء گرفته است تا کارها را پیش ببریم و امیدوارم که اتفاقات خوبی را شاهد باشیم. وی در عین حال افزود: مطمئن باشید خودم بیشتر از هواداران نگران وضع تیم هستم. ان‌شاءالله وضع تیم درست شود. وزارت ورزش با تلاشی که دارد به طور حتم وضع تیم را تغییر خواهد داد.

درخشان درباره جذب آده‌بایور از سوی تیم لخویا قطر و حضور بازیکنان برزیلی در پرسپولیس عنوان کرد: آنها تیم خود را تجهیز می‌کنند. آده‌بایور به لخویا پیوسته و وضع ما این است. دو بازیکن برزیلی مد نظر ما بود که کارنامه آنها مشخص بود. البته تعلل کردیم که یکی از آنها به مصر رفت و اگر این تعلل ادامه پیدا کند، دومین بازیکن برزیلی را هم از دست خواهیم داد.

وی درخصوص پیش‌بینی خود از وضع باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. ما کارها را انجام می‌دهیم و دیگران باید تصمیم‌گیری کنند. امیدوارم که هر چه زودتر شرایط تیم درست شود.

اما اینها تمام دغدغه‌های حمید درخشان نیست. او سوای نگرانی اش بابت آینده تیم، حالا باید بابت آینده کاری خودش در پرسپولیس هم نگران باشد. شایعه‌ای که دیروز مطرح و از سوی پرسپولیسی‌ها تکذیب شد، مذاکره با برانکو ایوانکوویچ بود.

این خبر به این خاطر که در فصای رسانه‌ای از سوی برانکو تائید شده بود، خیلی زود تکذیبیه‌های باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت. حسین کلانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره مسئولان این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ به فارس گفت: من از طرف خودم و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شدیداً‌ این موضوع را تکذیب می‌کنم. ممکن است یک نفر با برانکو صحبت کرده باشد و از او در مورد حضورش در پرسپولیس سؤال پرسیده باشد اما مسلماً آن یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس نبوده است. کلانی ادامه داد: از نظر ما حمید درخشان، سرمربی و حسین عبدی، مربی پرسپولیس هستند و کارشان را با تمام وجود انجام می‌دهند. باز هم تأکید می‌کنم تا این لحظه هیچ اتفاقی در باشگاه رخ نداده است.

دبیر هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت سرخپوشان تهرانی از طرف مسئولان فعلی این باشگاه نبوده است. مهران بهرامی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در روزهای اخیر مشکلات باشگاه پرسپولیس آنقدر زیاد بوده که ما گرفتار خیلی از مسائل بودیم و فرصت نکردیم که بخواهیم به تغییر کادر فنی فکر کنیم. به عنوان دبیر هیات مدیره اعلام می‌کنم تمام اعضای هیات‌مدیره حمایت خود را از کادر فنی فعلی اعلام کرده و به هیچ وجه دنبال ایجاد تغییرات روی نیمکت تیم نیستیم. وی ادامه داد: برانکو مدعی است از باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته‌اند. اگر فرض را بر این بگذاریم که ادعای او درست است، شاید آقایانی که فکر می‌کردند در باشگاه پرسپولیس سمت خواهند گرفت پیش‌دستی کرده و با برانکو برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس تماس گرفته باشند. باز تأکید می‌کنم این تماس از سوی مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس نبوده است.

موضوعی که رضا چلنگر هم آن را تائید کرد. دوست صمیمی برانکو در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: بعد از دیدن این خبر با برانکو تماس گرفتم و او اعلام کرد چنین صحبتی را انجام نداده و او فقط در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که اگر پرسپولیس بخواهد حاضرید سرمربی این تیم شوید، گفته هر باشگاهی بخواهد باید مذاکره کنیم. برانکو در عین حال گفت در حال حاضر جز یک تیم باشگاهی در چین هیچ پیشنهاد رسمی ندارد و زندگی‌اش در تدریس خلاصه شده است.

حال سوال اینجاست که چه کسی با برانکو تماس گرفته است؟

مذاکره بی‌نتیجه با هدایتی

در حالی که حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در زندان بسر می‌برد و وضع این باشگاه در بلاتکلیفی قرار دارد، وزارت ورزش و جوانان نشستی را با حسین هدایتی، رئیس پیشین هیات‌مدیره این باشگاه برگزار کرد تا زمینه بازگشت وی به این باشگاه فراهم شود.

به گزارش مهر، براساس برنامه ریزی که صورت گرفته بود قرار بود محمدحسین ‌نژادفلاح به عنوان مدیرعامل فعالیتش را آغاز کند و علی پروین و حسین هدایتی نیز به عنوان حامیان اصلی فنی و مالی او را همراهی کنند، اما شرطی که وزارت ورزش برای او گذاشته بود، وی را از بازگشت منصرف کرد.

گفته می‌شود از سوی مسئولان وزارت ورزش به هدایتی پیشنهاد شده که تا دو ماه آینده که قرار است باشگاه واگذار شود هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند، اما هیچ انتقالی به وی صورت نخواهد گرفت. هدایتی نیز که حاضر به پذیرش این شرط نشده است اعلام کرد حضورش در پرسپولیس منتفی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها