به گزارش ایسنا، یوسف رشیدی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در تهران و سایر کلانشهرهای کشور خودروهای فرسوده و کاربراتوری است، افزود: باید تردد این نوع خودروها که آلایندگی زیادی برای هوای شهر تهران به همراه میآورند، ممنوع باشد.
وی ادامه داد: به اعتقاد بنده باید در تهران نیز مانند کلانشهرهای دیگر دنیا مناطق کمآلاینده ایجاد کنیم تا فقط خودروهای پاک یا خودروهایی با حداقل آلایندگی اجازه تردد داشته باشند.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی بالاترین مرجع تصمیمگیری است و بر اساس مصوبه مجلس سن معاینه فنی از دو به پنج سال افزایش پیدا کرده است.
رشیدی تاکید کرد: اکنون کاهش سن معاینه فنی خودروها از پنج به دو سال از سوی دولت در قالب لایحه هوای پاک به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و در حال بررسی در کمسیون کشاورزی مجلس است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد