جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به دنبال قهرمانی در یورو 2016 است. او تاکید کرد که می‌خواهد با ژرمن‌ها تاریخ‌ساز شود.
کد خبر: ۷۵۰۲۶۳
لو: می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم

یوآخیم لو در سال 2014 توانست با تیم ملی فوتبال آلمان دست به کار بزرگی بزند و قهرمانی در جام جهانی 2014 را به دست آورد. بدون شک این مربی آلمانی یکی از بهترین مربیان در سال 2014 بود؛ چرا که قهرمانی در جام‌جهانی دست آورد که کار بسیار بزرگی است اما به نظر می رسد که این مربی خوش فکر هنوز اشباع نشده و به دنبال موفقیت های بزرگ‌تری با تیم ملی آلمان است.

او در گفت و گویی که با سایت فدراسیون فوتبال آلمان داشت، گفت: به عنوان یک مربی دوست دارم به موفقیت های بیشتری دست یابم. قهرمانی در یورو 2016 را می خواهم. نهایت تلاش خود را می کنم تا تیم ملی فوتبال آلمان را قهرمان این رقابت ها کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: می خواهم با تیم ملی فوتبال آلمان تاریخ ساز شوم. بعد از قهرمانی در جام جهانی الان نوبت قهرمانی در جام ملت های اروپا شده است. برای قهرمانی در پاریس باید به نهایت آمادگی خود برسیم. با قهرمانی در این رقابت ها می توانیم با روحیه بهتری در جام جهانی 2018 به میدان برویم.

او در پایان سخنان خود گفت: سال 2014 برای ما سال سختی بود؛ چرا که خود را آماده جام جهانی می کردیم و با فشار زیادی مواجه شدیم اما خوشبختانه این فشار با قهرمانی فراموش شد و الان بسیار خوشخال هستیم.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها