قربانی «شهرزاد» را در تهران می خواند

جام جم نوا: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در تازه ترین کنسرتش که اول تا سوم بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می شود، ملودی‌هایی از فردین خلعتبری را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۷۵۰۲۶۲
قربانی «شهرزاد» را در تهران می خواند

علیرضا قربانی که به تازگی از فستیوال صوفی کشور پاکستان بازگشته در این کنسرت که با عنوان «شهرزاد» میزبان دوستداران موسیقی کلاسیک ایرانی است، ملودی هایی از فردین خلعتبری آهنگساز باسابقه موسیقی کشورمان را در دو نوبت در مرکز همایش های برج میلاد اجرا می کند.
قرار بر این است که غیر از اجرای قطعات پرطرفداری چون «مدار صفر درجه» و «شب دهم» قطعات جدید دیگری از فردین خلعتبری با صدای علیرضا قربانی در این کنسرت اجرا شود.
پدرام فریوسفی ویولن، بهنام ابوالقاسم پیانو، پویا سرایی سنتور، سامان صمیمی ویولن، روزبه اسفندارمز کلارینت، آتنا اشتیاقی ویولنسل، سایوری شفیعی کلارینت، شایان ریاحی پرکاشن و سازهای کوبه ای، پریسا پیرزاده ویولا، شقایق صادقیان فلوت نوازنده این کنسرت را تشکیل می دهند.
تجربه همکاری علیرضا قربانی با فردین خلعتبری غیر از همکاری در ساخت چندین تیتراژ مجموعه های تلویزیونی در قالب اجرای زنده به سال 88 و ارکستر مجلسی ایرانیان باز می گردد که آن کنسرت با عنوان «مدار صفر درجه» اجرا شد.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت که طی روزهای اول تا سوم بهمن در دو نوبت ساعت 18 و 21:30 اجرا می شود می توانند به سایت بلیت آنلاین مراجعه کنند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها