مرد جنایتکار پس از قتل زن جوان گوش‌های او را برید و به خانه برد

اعتراف قاتل گوش بُر به 2 جنایت اقرار کرد

مرد جنایتکار که قتل راننده‌ای را در پرونده‌اش داشت، برای پــــایان دادن به ارتباطش با زن جوانی، او را کشت و گوش‌های مـــقتول را برای اثبات ادعایش برای همسر خود برد.
کد خبر: ۷۵۰۱۵۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 30 دقیقه صبح بیست و سوم آذر امسال ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان کشف جسد زن جوانی در یافت‌آباد، بزرگراه الغدیر قرار گرفتند. آنها با حضور در محل موردنظر دریافتند جسد متعلق به زن جوانی است و عامل جنایت اقدام به بریدن هر دو گوش او کرده است و آثار سوختگی هم بر روی لباس مقتول مشاهده می‌شود.پس از بررسی‌های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات برای کشف راز جنایت را آغاز کردند.

در حالی که هویت مقتول همچنان ناشناس بود ماموران موفق به کشف راز این جنایت شدند. متهم به قتل یک راننده آژانس پس از دستگیری در آن پرونده، به کشتن این زن نیز اعتراف کرد.بررسی‌ها نشان می‌داد، جسد راننده آژانس چهارم مرداد امسال در بزرگراه آزادگان کشف شده بود. مرد راننده روز حادثه مسافری را از مقابل آژانس سوار کرده و پس از پیاده کردن او ناپدید شده بود. خودروی مقتول نیز چند روز بعد از جنایت در شهرک ولیعصر کشف شد. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که مقتول با فردی به نام مجید بیست و چهار ساله اختلاف حساب داشته و مرد جوان با این انگیزه مرتکب قتل شده است.

بیست و چهارم آذر امسال قاتل سوار بر یک خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد که پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل راننده آژانس و زن ناشناس اعتراف کرد. در بازرسی خانه متهم در شهرک اندیشه یک قوطی الکل کشف شد که مجید گوش‌های بریده زن جوان را در این قوطی گذاشته بود.متهم درباره قتل راننده آژانس گفت: مقتول از من پول طلب داشت و من نمی‌توانستم این طلب را پرداخت کنم. به همین دلیل او را به قتل رساندم.مجید در ادامه بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از قتل زن جوان نیز اظهار کرد: چند ماه قبل با مقتول آشنا شدم و ارتباطم با او باعث اختلاف میان من و همسرم شد. همسرم از من خواسته بود به این ارتباط پایان دهم. به همین دلیل روز جنایت با معصومه قرار گذاشتم و او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساندم. برای ثابت کردن ادعایم به همسرم، تصمیم گرفتم گوش‌های مقتول را بریده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم. وقتی به اتهام قتل راننده آژانس دستگیر شدم، به ارتکاب قتل زن جوان هم اعتراف کردم.سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به هر دو جنایت، متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات درباره صحت اظهارات متهم بخصوص درباره پرونده جنایت دوم در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها