«جام‌جم» از تخلفات نانوایی‌های کشور گزارش می‌دهد

شگردهای جدید تخلف نانوایی‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان این‌که تخلفات نانوایی‌ها زیر ذره‌بین نظارت قرار دارد، گفت: در صورت احراز تخلف، واحد صنفی نانوایی، دو تا ده برابر جریمه می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۸۷۵
جریمه 2 تا 10 برابری نانوایان متخلف

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محمد محمدی از گشت روزانه مشترک از نانوایی‌های سطح شهر خبر داد و افزود: تعزیرات یک وظیفه دارد و این وظیفه رسیدگی به پرونده‌هاست، اما عده‌ای وظیفه تعزیرات را نظارت می‌دانند که این فکر درست نیست.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ نان، گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان و قاضی تعزیرات تشکیل شده و روزانه از نانوایی‌ها بازرسی صورت می‌گیرد.

محمدی تصریح کرد: بارها به اتحادیه ابلاغ کرده‌ایم که وظیفه نظارتی را بدرستی انجام دهند و هرجا تخلفی مشاهده کردند به تعزیرات گزارش کنند.

وی اظهار کرد: در این گشت‌ها در صورتی که تخلف واحد صنفی نانوایی احراز شود در محل تشکیل پرونده شده و رأی صادر و همانجا پرونده مختومه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: طبق قانون نظام صنفی برای تخلف گرانفروشی برای بار اول علاوه بر استرداد مازاد دریافت به خریدار، واحد مربوط دو برابر جریمه می‌شود و به ترتیب در مرحله دوم چهار برابر، سوم شش برابر و نصب پارچه به عنوان متخلف انجام می‌شود.

به گفته وی، متخلف برای بار چهارم هشت برابر ارزش تخلف جریمه و نصب تابلو به مدت یک ماه و برای بار پنجم ده برابر جریمه و محل کسب شش ماه تعطیل و نصب پارچه تخلف نیز انجام می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: نان نانوایی دولت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ن د
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
۰
۰
چرا همش جریمه- ابطال پروانه وواگذاری به غیر باشه در ضمن بهداشت نانواچی -فقط لباسشون سفیده ماه به ماه هم نمیشورن و ناخن كه اصلی ترین بهداشت نانواست رعایت نمیشه -اردهای سه نول همه مال شهرهای بزرگه -در ضمن هیچكدام از ترازوی دیجیتال استفاده نمیكنن-چرا فرمانداری واسه هرنانوا مثل دارایی كه تو كارخانجات میذاره مامور نمیذاره ماشالله خلوت ترین ارگان فرمانداریه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها