سوءظن به همسر و ارتباط زن جوان با مرد راننده جنایتی شوم را رقم زد

تاوان تلخ یک اشتباه «میترا»

مردی که با مشاهده همسر سابقش همراه مرد دیگری، به زن جوان حمله کرده و او را در خیابان از پای درآورده بود، از سوی شاهدان جنایت دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۷۸۳۶

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 45 دقیقه صبح دیروز مردمی که در حال تردد در چهارراه تابلوی شهرستان گرگان بودند، مرد جوانی را دیدند که با یک چوبدستی به سمت خودروی پژویی حمله کرد و چند ضربه به شیشه و بدنه خودرو زد. در این هنگام زن جوانی از خودرو پیاده شد که مرد خشمگین با چاقو چند ضربه به او زد و از محل گریخت.

عابران با مشاهده این صحنه، ماجرا را به پلیس خبر دادند و چند نفر از رهگذران به تعقیب مهاجم فراری پرداختند و سرانجام او را دستگیر کردند. زن مجروح هم به بیمارستان 5 آذر منتقل شد.

همزمان با شروع تحقیقات از بیمارستان خبر رسید زن جوان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

متهم به قتل به نام پویا هم در پلیس آگاهی گفت: مقتول، همسر سابقم بود. چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم و او مدتی پس از ازدواجمان شروع به کار آرایشگری کرد. شرایط بخوبی پیش می‌رفت تا این که کسانی که به محل کار همسرم می‌آمدند، مدام با او تماس می‌گرفتند و این موضوع آسایش ما را برهم زده بود.

مرد جوان ادامه داد: هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم مشکلمان را حل کنیم. بنابراین با بالا گرفتن درگیری و اختلاف‌هایمان تصمیم به جدایی گرفتیم.

دیگر با او کاری نداشتم تا این که چند روز پیش از حادثه متوجه شدم او با فردی آشنا شده و قصد ازدواج مجدد دارد. خیلی عصبانی بودم تا این که روز حادثه چوبدستی و چاقو تهیه کردم و راهی آرایشگاه سابق همسرم شدم. در میان راه همسرم را با آن مرد دیدم و به‌طرف آنها حمله کردم و این جنایت رقم خورد. سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از وی درحالی ادامه دارد که مرد همراه مقتول متواری شده است. بنابراین او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا با انتقال وی به پلیس تحقیقات از وی نیز صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها