آغاز ساخت موسیقی سریال محمدرضا ورزی

«معمای شاه» به شهید نواب صفوی رسید

سعید نیک‌پور که در سریال پرده‌نشین نقش حاج حبیب را بازی می‌کند، درباره حضور کوتاه خود در این سریال گفت: چون در سریال معمای شاه مشغول بازی بودم، نتوانستم نقش دیگری را در سریال پرده‌نشین به‌عهده بگیرم.
کد خبر: ۷۴۶۴۴۳
نیک‌پور: نقش «حاج حبیب» کوتاه و تاثیرگذار است

وی در این باره گفت: ابتدا قرار بود نقش دیگری را در پرده‌نشین بازی کنم، اما از آنجا که همزمان مشغول بازی در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی بودم، نتوانستم نقش پیشنهادی آقای شعیبی را بازی کنم. او نقش کوچک، اما تاثیرگذار حاج حبیب را به من پیشنهاد کرد و من هم دیدم نقش خوب و جذابی است، آن را پذیرفتم.

بازیگر و کارگردان «امیرکبیر» تصریح کرد: من در شرایطی از عمر بازیگری‌ام هستم که بزرگی و کوچکی نقش زیاد برایم مهم نیست، بلکه مهم کیفیت نقش است. حاج حبیب هر چند حضور کمرنگی در پرده‌نشین دارد، اما تاثیرگذار است. وی به علت موقوفاتی که پس از فوتش برای امور خیریه به‌جا گذاشته، مورد تکریم مردم محله، کسبه و بازاریان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تلاش هدی برای گرفتن ارثیه پدری با اقدامات خیرخواهانه حاج حبیب در داستان تناقض ندارد، تصریح کرد: درست است که حاج حبیب خیلی از اموال منقول و غیرمنقولش را وقف کرده و اختیارش را به حاج آقا شهیدی داده، اما در وصیت‌نامه خود به دو دخترش تاکید کرده بر این موقوفات نظارت داشته باشند که در راه خیر مصرف شوند.

نیک‌پور درباره همکاری با گروه کارگردانی مجموعه تلویزیونی پرده‌نشین گفت: من بهروز شعیبی را با تله‌فیلمی که برای تلویزیون ساخته بود، شناختم که اتفاقا همان تله‌فیلم در جشنواره فیلم‌های تلویزیونی اول شد. این ذهنیت قبلی من از شعیبی ادامه داشت تا زمانی که از من برای بازی در سریال «پرده‌نشین» دعوت کرد و من هم بدون درنگ آن را پذیرفتم.

وی تصریح کرد: به نظر من شعیبی از جمله کارگردانان جوان و خاص کشورمان است و در زمان ساخت پرده‌نشین به من ثابت شد او با شناخت و آگاهی کامل کار می‌کند، قصه را بسیار خوب می‌شناسد و خیلی خوب آن را نمابندی و دکوپاژ می‌کند و به تصویر می‌کشد. او آن چیزی را که در ذهنش هست بخوبی پیاده می‌کند.

نیک‌پور با بیان این‌که این نخستین مجموعه تلویزیونی است که به موضوع روحانیت پرداخته است، یادآور شد: این اثر از جمله سریال‌های حساسی است که فیلمنامه خیلی خوبی دارد، دقیق به آن فکر شده و خیلی خوب هم به تصویر کشیده شده است. به این موارد باید بازیگران خوب و قوی و لوکیشن‌های بدیع که بخوبی معماری ایرانی اسلامی‌ را به مخاطب نشان می‌دهد، اضافه کرد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها