تعامل Tinkerplay و پرینترهای سه‌بعدی

اپلیکیشنی برای طراحی اسباب‌بازی کودکان

نرم‌افزار قدرتمند Autodesk Homestyler Interior Design شما را قادر می‌کند بدون نیاز به رایانه و صرف زمان طولانی، در کمتر از 20 دقیقه دکوری زیبا و منحصر به‌فرد را برای منزل یا محل کارتان طراحی کنید.
کد خبر: ۷۴۵۸۱۱
نرم‌افزار موبایل: طراحی و دکوراسیون داخلی با موبایل

تا همین چند سال پیش طراحی و دکوراسیون داخلی را فقط افرادی حرفه‌ای و مسلط به نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی همچون 3dS Max انجام می‌دادند، اما بتازگی نرم‌افزارهای زیادی طراحی شده است که می‌توانید براحتی و بدون نیاز به مهارت در استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی پیچیده، دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان را به بهترین نحو و بدون کم‌ترین هزینه انجام دهید.

از میان این نرم‌افزارها Autodesk Homestyler Interior Design کار را ساده‌تر کرده و طراحی و دکوراسیون داخلی حرفه‌ای را در استفاده از یک نرم‌افزار روی تلفن همراه وتبلت خلاصه می‌کند.

نرم‌افزار قدرتمند Autodesk Homestyler Interior Design شما را قادر می‌کند بدون نیاز به رایانه و صرف زمان طولانی، در کمتر از 20 دقیقه دکوری زیبا و منحصر به‌فرد را برای منزل یا محل کارتان طراحی کنید.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تلفن همراه یا تبلت را مقابلتان قرار دهید، از اتاق یا دفتر موردنظرتان یک عکس بگیرید، دیوارها، گوشه‌ها، سقف و کف را مشخص کنید و در ادامه با استفاده از موضوعات سه‌بعدی پیش‌ساخته‌ای که در نرم‌افزار قرار گرفته‌اند چیدمان را آغاز کرده و با استفاده از انواع کاغذدیواری، کف‌پوش، پارکت و رنگ‌های موجود نیز به رنگ‌آمیزی و طراحی دیوارها، سقف و کف بپردازید.

امکان اندازه‌گذاری اتاق طبق مقیاس‌های واقعی، استفاده از موضوعات سه‌بعدی پیش‌ساخته در ابعاد واقعی، بهره‌مندی از انواع وسایل موردنیاز برای دکوراسیون از جمله کتاب، قفسه، گلدان، قاب عکس، تابلو، پوستر، مجله، شومینه، مجسمه و... بخشی از صدها ویژگی منحصر‌به‌فردی است که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده‌ طرح‌های دیگر کاربران، مطالعه مجلات و مقالات مرتبط با دکوراسیون داخلی، اشتراک‌گذاری طرح‌های شما با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی و مشاهده‌ نمونه کارهای برترین طراحان دکوراسیون داخلی، از دیگر امکاناتی است که با این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت استفاده به‌صورت آنلاین توسط مرورگر، روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس نیز قابل نصب است و می‌توانید با مراجعه به لینک‌های زیر نسخه رایگان آن را دانلود کنید.

عنوان نرم‌افزار: Autodesk Homestyler

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

دانلود رایگان نرم‌افزار Autodesk Homestyler برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار Autodesk Homestyler برای iOS

مراجعه به سایت سازنده نرم‌افزار

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عقیل چهاردانگی
-
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
سلام خوبه فقط دانلود به سختی میشن با تشكر
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
مشكل اجرا داره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۱
۰
حذف شده از اپ استور

نیازمندی ها