انگار سامسونگ قرار نیست نفس راحتی بکشد. یا همیشه به خاطر طراحی پلاستیکی‌اش مورد سرزنش قرار می‌گیرد، یا اپل دائما از دستش شاکی است، انویدیا شکایتی علیه‌اش تنظیم می‌کند، گلکسی S5 خوب فروش نمی‌کند، سود شرکت دچار کاهش می‌شود، یا مدیران اجرایی دچار مشکل می‌شوند و الان هم یک مصیبت جدید که دامنش را گرفته است.
کد خبر: ۷۴۳۷۳۹
باز هم یک شکایت جدید علیه سامسونگ

به گزارش جام جم کلیک: انگار سامسونگ قرار نیست نفس راحتی بکشد. یا همیشه به خاطر طراحی پلاستیکی‌اش مورد سرزنش قرار می‌گیرد، یا اپل دائما از دستش شاکی است، انویدیا شکایتی علیه‌اش تنظیم می‌کند، گلکسی S5 خوب فروش نمی‌کند، سود شرکت دچار کاهش می‌شود، یا مدیران اجرایی دچار مشکل می‌شوند و الان هم یک مصیبت جدید که دامنش را گرفته است.

Milk Studios شرکت عکاسی و رسانه‌ای، اخیرا در ایالات متحده علیه سامسونگ شکایتی تنظیم کرده است که مفاد آن به تخطی از قوانین نام تجاری مرتبط می‌شود.

Milk Studios ادعا می‌کند که سامسونگ آگاهانه و عمدی از نام تجاری Milk استفاده کرده است، زیرا آن‌ها مارچ گذشته با شرکت تماس گرفته و از آن‌ها خواسته بودند که این کار را متوقف کند.

البته فعلا قسمت‌هایی از ماجرای اصلی درز کرده و تا زمان دادگاه باید منتظر اصل ماجرا بود.

در سال‌های اخیر سامسونگ و Milk Studios همکاری‌های زیادی با هم داشته‌اند. آن‌ها به Milk Studios گفته بودند که برای توقف این کار نیاز به زمان دارند، اما ماه آگوست تصمیم گرفتند که به استفاده از کلمه Milk در سرویس‌های رسانه‌ای آنلاین خود (Milk Video و Milk Music) ادامه دهند.

فعلا غول کره‌ای اظهار نظری راجع به این شکایت نکرده است، اما مشخص است که به‌زودی چیزهای جدیدی به گوش خواهد رسید. ولی به طور کل این شکایت کمی غیر عقلانی بنظر می‌رسد، در بسیاری از نام‌های تجاری کلمه Milk وجود دارد و چطور می‌شود سامسونگ را متهم به تخطی از قوانین نام تجاری کرد؟

البته شرکت پیش از این‌ها درباره اینکه چرا نام Milk را برای سرویس‌های جدید آنلاین خود برگزیده مورد سوال قرار گرفته بود و پاسخش هم چنین بود: چون تازه و ارگانیک است.

باید دید که این ماجرای جدید که باز هم یک پای سامسونگ در آن دخیل است، به کجا می‌کشد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها