همه احتمالات آینده استقلال

قلعه نویی می رود، رحمتی می آید

جام جم ورزشی: خروج احتمالی امیر قلعه نویی از استقلال به معنای بازگشت قطعی مهدی رحمتی به استقلال است.
کد خبر: ۷۴۳۷۳۲
قلعه نویی می رود، رحمتی می آید

به گزارش جام جم ورزشی، این روزها گمانه زنی های زیادی در رابطه با خروج امیر قلعه نویی از استقلال می شود. گفته می شود که افشارزاده برنامه های زیادی برای یافتن جانشین قلعه نویی دارد اما هنوز هم دادن هر گونه اولتیماتومی به این مربی تکذیب می شود.
با این حال اخبار برکناری قلعه نویی از استقلال لحظه به لحظه بیشتر می شود این در حالی است که امروز برخی از سایت های ورزشی خبر از بازگشت احتمالی مهدی رحمتی به استقلال در صورت جدایی قلعه نویی خبر می دهند، دروازه بانی که به دلیل اختلافات با سرمربی آبی ها راه تیم پیکان را در پیش گرفت.

اینکه پس از جدایی احتمال و فرضی قلعه نویی از استقلال زمزمه های بازگشت رحمتی شنیده شود کاملا قابل پیش بینی است اما در این میان نباید موضوع مهمی فراموش شود. مهدی رحمتی گران ترین بازیکن لیگ برتر است و او با قراردادی که با پیکان بست تبدیل به گران ترین شد. پیکان با توجه به هزینه ای که برای رحمتی کرده و البته با توجه به این که رحمتی تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی درون دروازه پیکانی ها داشته و حتی بارها ناجی این تیم شده بعید است به همین راحتی حاضر به پس دادن وی به استقلال شود.

رقم قرارداد رحمتی بسیار سنگین است و هر تیمی که خواهان به خدمت گیری این بازیکن باشند باید میلیاردی هزینه کنند چیزی که به نظر می آید فعلا در توان و عهده باشگاهی چون استقلال نباشد که هنوز حق و حقوق تعدادی از بازیکنان خود را به طور کامل پرداخت نکرده است.

در هر حال بازگشت رحمتی به استقلال احتمال جذابی برای هواداران استقلال است، به خصوص اینکه فروزان به عنوان جانشین رحمتی نتوانست درخشش وی را درون دروازه تکرار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها