معرفی بازی Undead Residence

بازی موبایل: شیطان خبیث!

بازی "اقامتگاه شیطان" فقط اسمش شبیه به "شیطان مقیم" نیست. اگر می‌خواهید اندکی از خاطرات قدیم خود با سری بازی‌های شیطان مقیم را تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید.
کد خبر: ۷۴۱۰۸۳
بازی موبایل:  شیطان خبیث!

جام جم کلیک: خیلی از کسانی که با سری بازی‌های Resident Evil (در فارسی به شیطان مقیم ترجمه شده) خاطره دارند، سال‌هاست که دلشان برای تجربه‌ی آن فضا لک زده است. شکی نیست که نه Undead Residence در حد و اندازه‌های آن شاهکار است و نه سازنده‌اش در حد نوابغی مثل شینجی میکامی که رقم‌زننده‌ی آن شاهکار بودند، اما قطعا با عناصر خوشایندی که از آن سری بازی در خود گنجانده، حداقل یک سری خاطرات شیرین را برای بازیکنان زنده خواهد کرد.

در این بازی می‌توانید بین دو نوع دوربین روی شانه و دوربین کلاسیک بازی‌های وحشت (با دوربین‌های ثابت که در هر صحنه زاویه‌ی تاز‌‌ه ای به خود می‌گیرند) یکی را انتخاب کنید. انواع سلاح برای استفاده وجود دارد. کنترل بازی شامل دکمه‌های حرکتی، دکمه‌ی دویدن، دکمه‌ی حمله و دکمه‌ی تعامل می‌شود. این سیستم کنترل ساده با محدودیت‌های پلتفرم‌های لمسی خوب جور درآمده است.

گرافیک بازی، از ظاهر کلی گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و محیط، بشدت یادآور سری بازی‌های Resident Evil است. طراحی زامبی‌ها هم خوب انجام شده است. اگر انیمیشن‌های نسبتا ضعیف و بعضا مسخره‌ی بازی را ببخشیم، تنش بازی در حد قابل قبولی است. واضح است که سازنده‌ی بازی وقت زیادی را صرف بسط دادن این بازی کرده است. این را می‌توان در جزییات فراوان داستانی بازی دید.

اگر دوست دارید خاطرات خوش گذشته را به یاد بیاورید این بازی را از دست ندهید.

نام بازی: Undead Residence

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: David Amado Fernandez

ناشر: David Amado Fernandez

سبک: اکشن/ وحشت

دانلود رایگان بازی Undead Residence برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها