این جشنواره فردا در سینما فلسطین پایان می‌یابد

تجلیل از بهرام عظیمی در جشنواره فیلم رشد

در مراسم اختتامیه چهل و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، از بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن و سازنده فیلم سینمایی «تهران 1500» تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۳۴۳

به گزارش جام‌جم، در این مراسم که ساعت 18 روز جمعه در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود، دکتر علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان به سخنرانی خواهند پرداخت.

تجلیل از بهرام عظیمی، کارگردان آثار پویانمایی که نزدیک به صد جایزه ملی و بین‌المللی در رشته‌های انیمیشن، کاریکاتور و نقاشی را در کارنامه دارد، از جمله بخش‌های مراسم پایانی چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد است. نخستین ساخته سینمایی عظیمی، انیمیشن «تهران 1500» با بهره‌گیری از حضور بازیگرانی چون هدیه تهرانی، بهرام رادان، حبیب رضایی، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، مهتاب نصیرپور، حسام نواب‌صفوی و مهران مدیری نوروز سال 92 اکران شد و توانست مخاطبان زیادی را به سالن‌های سینما بکشاند. در ادامه این مراسم هم از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره با اهدای جوایزی قدردانی خواهد شد.

در چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد که از جمعه هفته گذشته در تهران آغاز شد و جمعه این هفته به کار خود پایان می‌دهد، فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، اسپانیا، استونی، انگلستان، ایتالیا، ایرلند، بلژیک، روسیه، سوئیس، فرانسه، کانادا و هلند به نمایش درآمدند. در این دوره 1197 فیلم از 40 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره رشد رسید که از این میان 217 اثر مربوط به هنرمندان خارجی و 980 اثر نیز متعلق به فیلمسازان ایرانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها