به گزارش جام جم ورزشی ، برند پوشاک کریستیانو رونالدو که با نام تجاری CR7 تولید می شود همچنان در حال توسعه است. رونالدو در کنار فوتبالش سعی می کند با سرمایه گذاری بیشتر در صنعت پوشاک برند مختص به خود را تبدیل به برند جهانی کند. او گستره فعالیت خود در این زمینه را از مرزهای اروپا عبور داده و می خواهد به آسیای شرقی هم ببرد.
نکته جالب اینکه نقش اول تبلیغات مربوط به این برند بر عهده خود کریس است. او در تمامی تبلیغاتی و بیلبوردهای مربوط به آن نقش پررنگی دارد و در جدیدترین محصول شرکت خود نیز جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: