به گزارش جام جم ورزشی ، برند پوشاک کریستیانو رونالدو که با نام تجاری CR7 تولید می شود همچنان در حال توسعه است. رونالدو در کنار فوتبالش سعی می کند با سرمایه گذاری بیشتر در صنعت پوشاک برند مختص به خود را تبدیل به برند جهانی کند. او گستره فعالیت خود در این زمینه را از مرزهای اروپا عبور داده و می خواهد به آسیای شرقی هم ببرد.
نکته جالب اینکه نقش اول تبلیغات مربوط به این برند بر عهده خود کریس است. او در تمامی تبلیغاتی و بیلبوردهای مربوط به آن نقش پررنگی دارد و در جدیدترین محصول شرکت خود نیز جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه