
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
به گزارش جام جم ورزشی ، برند پوشاک کریستیانو رونالدو که با نام تجاری CR7 تولید می شود همچنان در حال توسعه است. رونالدو در کنار فوتبالش سعی می کند با سرمایه گذاری بیشتر در صنعت پوشاک برند مختص به خود را تبدیل به برند جهانی کند. او گستره فعالیت خود در این زمینه را از مرزهای اروپا عبور داده و می خواهد به آسیای شرقی هم ببرد.
نکته جالب اینکه نقش اول تبلیغات مربوط به این برند بر عهده خود کریس است. او در تمامی تبلیغاتی و بیلبوردهای مربوط به آن نقش پررنگی دارد و در جدیدترین محصول شرکت خود نیز جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است:
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگو با حسن بزرا، کارگردان نمایش میدانی «جهان بانو»
گفتوگوی «جامجم» با محمدرضا شرفالدین درباره یک پروژه سینمایی به سرانجام نرسیده
گفتگوی «جامجم» با محافظ امام (ره)
گفتوگو با رامین میلانی درباره آلبوم جدید گروه دلشدگان «ساز باران»