3 مرد تبهکار با تماس از داخل زندان نقشه کلاهبرداری خود را اجرا کردند

ترفند عجیب کلاهبرداران زندانی

کارگر اخراجی با ساخت حرفه‌ای طلاهای بدلی، آن را با فاکتور جعلی به طلافروشان می‌فروخت.
کد خبر: ۷۳۷۰۶۹

به گزارش جام‌جم، روز یکشنبه مرد طلافروشی در تماس با پلیس گفت: امروز وقتی قصد باز کردن مغازه‌ام را داشتم متوجه مردی شدم که در اطراف مغازه‌های طلافروشی پرسه می‌زند. به رفتار او مشکوک شده و تصمیم گرفتم با پلیس تماس بگیرم.

دقایقی بعد ماموران با اعزام به محل موردنظر و نزدیک شدن به مرد جوان او را دستگیر کردند. در بازرسی از وسایلی که او همراه داشت مقدار زیادی طلای بدلی کشف شد.

متهم با انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها مدعی شد که پلیس به اشتباه وی را دستگیر کرده و برای فروش اموالی که همراهش بوده به آن محله آمده و قصد دیگری نداشته است. با اظهارات متناقض متهم، تحقیقات از او ادامه یافت تا این‌که وی روز گذشته به کلاهبرداری از طلافروشان اعتراف کرد.متهم به افسر بازجو گفت: کارگر طلاسازی بودم. مدتی پیش از محل کارم اخراج شدم، اما کار مناسبی پیدا نکردم. بعد تصمیم گرفتم با دستکاری روی بدلیجات آن را با روکش طلا آبکاری کنم. پس از ساخت طلاهای بدلی با فاکتورهای جعلی طلاهای قلابی را به طلافروشان می‌فروختم. با این ترفند به کلاهبرداری‌های میلیونی دست زدم.

سرهنگ محمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به کلاهبرداری‌های سریالی از طلافروشان، او با قرار قانونی در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها