درخواست 245 نماینده مجلس از مجامع بین المللی

245 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از نهادهای بین المللی به ویژه اتحادیه بین المجالس خواستند با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، سازوکارهای پیشگیرانه را اتخاذ و در مقابل جنایات این رژیم ایستادگی و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز اقدامات غیرانسانی آن را متوقف کنند.
کد خبر: ۷۳۶۳۵۷
درخواست 245 نماینده مجلس از مجامع بین المللی

در این بیانیه که «ضرغام صادقی» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی آن را قرائت کرد، آمده است: رژیم اشغالگر قدس جنایتکارترین شیوه های ددمنشانه را در سرزمین مقدس فلسطین مهد ادیان الهی و مسجد الاقصی این پایگاه مقدس معراج پیامبر اعظم اسلام مرتکب شده و می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: سکوت مرگبار حاکمان مرتجع و اعمال مجرمانه و وحشیانه گروهک منحرف داعش، جریان انحرافی و حلقه به گوش استکبار، صهیونیست ها اقداماتی گستاخانه و هتاکی نابخشودنی را در مسجد الاقصی انجام داده و می دهند و قلوب مسلمانان بلکه آزادی خواهان و صاحبان وجدان بیدار را جریحه دار کرده اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: گرچه ملت غیور فلسطین در پرتو رشادت های مومنان به مقاومت اسلامی عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده اند لیکن افزایش توطئه های فرصت طلبانه و تلاش برای یهودی سازی قدس شریف و آواره کردن هزاران نفر از فلسطینیان مظلوم اقتضا می کند که دولت های اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و در مقابل این رژیم بی هویت فریاد برآورند و با ملت فلسطین که نیازمند حمایت همه مسلمانان است همراه و همصدا شوند.

در این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تمام نهاد های بین المللی به ویژه اتحادیه بین المجالس انتظار داریم ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع سازوکارهای پیشگیرانه را اتخاذ و در مقابل این جرایم و جنایات ایستادگی کرده و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز اقدامات غیرانسانی آن را متوفف سازد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها