
به گزارش جام جم ورزشی ، آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: می توانستیم تراکتورسازی را ببریم ولی کم شانس بودیم.
وی افزود:امیر حسین صادقی یکی از بهترین ها بود و حنیف عمران زاده هم بعد از 5 ماه دوری از شرایط بازی خوب کار کرد.
برهانی در ادامه در صفحه شخصی خود نوشت:امیدوارم این بدشانسی ها در بازی بعد تمام شود. البته مصدومیت من هم چیز خاصی نیست و با چند جلسه درمان روی زانویم می توانم تمرین را شروع کنم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند