سید حسن عاملی، عضو مجلـس خبرگان، نمـاینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اردبیل طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از برنامه‌های مناسب رسانه ملی در دهه اول محرم قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۳۵۷۴۸

در این نامه آمده است:

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را بر ما ارزانی داشت و محبت آنان را در قلوب عاشقان به ودیعه نهاد، محبتی که هرگز سرد و زائل نخواهد شد.

محرم امسال نیز عطر معنوی شور و شعور حسینی زمین و زمان را آکنده ساخت و یاد ظلم‌ستیزی حضرت سید‌الشهدا(ع) و یاران باوفایش شرفی دوباره به بشریت بخشید. در استان اردبیل نیز جلوه‌های زیبا و وصف‌ناپذیر دیگری از دلدادگی مردم ولایی و حسینی دارالارشاد به منصه ظهور رسید و حضور حماسی و پرشکوه آنان در تجمع عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی عمق بصیرت مردم این خطه را، در روزگاری که هجمه‌های انحرافی و خبیثانه دشمنان علیه اسلام ناب محمدی به اوج خود رسیده، به اثبات رساند.

بی‌شک انعکاس شایسته و هنرمندانه این رویداد افتخارآمیز و عزت‌آفرین از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی برای همه آزادگان و دلدادگان سید و سالار شهیدان در جای جای جهان، کار ارزشمندی است که افتخار آن را در همت والا و مدیریت جنابعالی و کارکنان مخلص رسانه ملی می‌توان یافت و این توفیق مضاعفی است که خداوند نصیب شما کرده است.

به رسم «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخاق» بر خود لازم می‌دانم به عنوان خادم‌ استان از عنایت ویژه جنابعالی به ترویج شعائر دینی و مذهبی در جامعه و بخصوص ارتقای فرهنگ عاشورایی از طریق رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی قدردانی و توفیق همگان را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه الهی مسألت نمایم.

همچنین کمال‌الدین پیرموذن، سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در مصاحبه تلفنی با واحد مرکزی خبر گفت: شور حسینی که مداحان و عزاداران استان اردبیل در این خطه از ایران برپا می‌کنند همه جهانیان را تحت‌تاثیر خود قرار داده و توطئه‌های دشمنان و یزیدیان زمان را در منطقه خنثی می‌کند.

در این میان انعکاس مطلوب این عزاداری‌ها بویژه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی مردم استان اردبیل که نماد تشیع و ارادت این خطه به خاندان عصمت و طهارت(ع) است، از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی جای تقدیر دارد که از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از مداحان، عزاداران و دست‌‌اندرکاران شبکه استانی، رسانه ملی و بویژه جناب آقای ضرغامی رئیس رسانه ملی تشکر و قدردانی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها