یادداشتهایی دربدرقه ضرغامی -13

عملکرد موفق در حوزه سلامت

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند حسینعلی شهریاری‌ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۱۹
عملکرد موفق در حوزه سلامت

فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت بسیار مهم است و در این راستا رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند. صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای فراگیر و ملی، در سال‌های اخیر تلاش کرده است در زمینه ارتقای بهداشت عمومی تلاش کند و به همین منظور توانسته است در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در نظام سلامت، نقش بسیار مهمی ایفا کند.

افتتاح شبکه‌های صدا و سیمای سلامت، گام بسیار ارزشمندی بود که در زمان مدیریت آقای ضرغامی اتفاق افتاد و بی‌گمان افتتاح این شبکه‌های ملی، موجب ارتقای سلامت شهروندان خواهد شد.من شخصا از عملکرد آقای ضرغامی در سازمان صدا و سیما تقدیر می‌کنم و به اعتقاد من، ایشان یکی از مدیران موفق کشور است که در دوران مدیریت شان تلاش کردند بحث ترویج سلامت عمومی را به رسانه ملی بیاورند و با راه‌اندازی شبکه‌های تخصصی در این حوزه، به امر آموزش و فرهنگسازی در نظام سلامت، کمک زیادی کردند.

انصافا شبکه تلویزیونی سلامت و رادیو سلامت، هم‌اکنون دو رسانه موفق است که توانسته است در بین مردم، جایگاه خوبی داشته باشد. افزون بر افتتاح این شبکه‌های تخصصی، هم‌اکنون سایر شبکه‌های رادیو و تلویزیون نیز به صورت پراکنده، برنامه‌هایی در حوزه سلامت پخش می‌کنند و از این منظر نیز کار صدا و سیما قابل تقدیر است.

حسینعلی شهریاری‌ / ‌ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها