جام جم ورزشی: با حکم فدراسیون بین المللی بسکتبال(فیبا) باشگاه از ذوب آهن از تیم داری در بسکتبال محروم شد.
کد خبر: ۷۳۴۹۳۵
بسکتبال ذوب آهن معلق شد

علت این امر بدهی های سنگین باشگاه ذوب آهن است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت تیم بسکتبال این باشگاه اظهار کرد: زمانی که کارمان را در باشگاه آغاز کردیم بدهی چهار میلیارد و 900 میلیون تومانی بسکتبال پیش روی ما قرار داشت که توافق انجام دادیم این بدهی را به صورت اقساط پرداخت کنیم و دوستان و بازیکنان نیز از گرفتن تاخیر پول خود چشم پوشی کردند. بدهی ما اندک اندک پرداخت شد و 326 میلیون مانده بود و تلقی می‌کردیم که ما می‌توانیم در این فصل تیم داری کنیم.

آذری افزود: می‌خواستیم در لیگ تیم بدهیم که ماجرای لورن وودز ایجاد شد و او با شکایت از ذوب آهن خواهان گرفتن طلب 450 میلیون تومانی‌اش شد. فدراسیون جهانی نیز این بدهی باشگاه را تایید کرد و ما محکوم به پرداخت شدیم و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود نمی‌توانیم تیم داری کنیم و حضور ما در بسکتبال از طرف فدراسیون جهانی ممنوع است. ما اجازه هیچ نقل و انتقالاتی در بسکتبال نداریم تا پول او را بدهیم.

او همچنین به ایسنا گفت: با این شرایط باشگاه ذوب آهن که همیشه اعتبارش را از انجام تعهداتش به دست آورده است، تصمیم گرفت دوباره در این فصل برای تیمداری هزینه ایجاد نکند و ابتدا بدهی هایش را پرداخت کند. تصمیم گرفتیم تا ابتدا بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پس از انجام تعهد کارمان را دوباره آغاز کنیم.

آذری در پاسخ به این سوال که بدهی وودز چه زمانی پرداخت می‌شود ؟ بیان کرد: قرار است به حساب وکیل او پولی پرداخت شود و سپس وکیل وودز اعلام کند که ما به طور قسطی بدهی را پرداخت کنیم یا این که باید یک جا پول لورن را بدهیم. درباره دیگر بازیکنان هم در چند روز آینده چکی به وکیل آنها می‌دهیم که قسط دیگری از پول آنها محسوب می‌شود. با همین شرایط است که تصمیم گرفتیم امسال تیم داری انجام نشود تا بدهی‌مان پرداخت شود.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها