تلفن‌های همراه دهه ۹۰ میلادی، بهترین تلفن‌هایی هستند که تا حالا دیده‌اید

بهترین تلفن‌های همراه با ذکر دلیل!

گوشی های دهه ۹۰ جز بهترین گوشی‌ها برای بسیاری از ما بوده است و خیلی از ما اولین گوشیمان نوکیا بود .چرا این گجت شگفت انگیز و تغییر شکل ناپذیر تا به این اندازه برای ما خاطره انگیز است و حس نوستالژی دارد؟
کد خبر: ۷۳۴۸۷۰
بهترین تلفن‌های همراه با ذکر دلیل!

جام جم کلیک: این روزها چه بخواهیم یا نخواهیم دیگر برند نوکیا برای تلفن‌های همراه وجود خارجی ندارد. چون شرکت مایکروسافت امسال این برند بزرگ را خریده است و کمر همت بسته تا دیگر نامی از نوکیا باقی نگذارد. اولین قدم نیز حذف نام نوکیا از گوشی های هوشمند ویندوزفون لومیا و تبدیل آن به Microsoft Lumia است.

با همه این تفاسیر، گوشی های دهه ۹۰ جز بهترین گوشی‌ها برای بسیاری از ما بوده است و خیلی از ما اولین گوشیمان نوکیا بود .خاطرات خوبی از این برند داریم و نبود آن برایمان تلخ است.

چرا این گجت شگفت انگیز و تغییر شکل ناپذیر تا به این اندازه برای ما خاطره انگیز است و حس نوستالژی دارد؟ با جام جم کلیک همراه شوید تا پاسخ این پرسش را بگیرید:

1- با وجود این گوشی ها اصلا به ذهنتان هم خطور نمی‌کرد بتوانید آنها را خم کنید چون احتمالا بعد از این کار به متخصص ارتوپد نیاز پیدا می‌کردید. (برعکس آیفون ۶ که این روزها همه علاقه‌ی شدیدی به خم کردن آن دارند و دسته جمعی به فروشگاه های اپل می‌روند تا آیفون ها را خم کنند).

2- این گوشی‌ها عمر باورنکردنی داشتند و تا سالیان متمادی مطمئن بودید از آنها رهایی نمی‌یابید.

3- به راحتی شکل عوض می‌کردند و با یک قاب جدید به یگ گوشی جدید تبدیل می‌شدند

4- باتری این گوشی‌ها تمامی نداشت و هفته‌ای یک بار شارژ نیاز داشت (قابل توجه گوشی‌های هوشمند جدید که یک روز هم زنده نمی‌مانند)

5- بازی snake! این بازی واقعا استرس را به آدم منتقل می‌کرد. این حس را فقط با PS4 می‌شود تجربه کرد که ساعت ها شما را مشغول می‌کرد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پروانه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
۰
۰
اتفاقا مایكروسافت این برند و پتنت هایش را خریداری كرده تا شكوه آن را تكرار كند. و این بار با نامی دیگر تحت پادشاهی خودش
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
بهترین گوشی نوكیا لومیا 630 هست 2 سیم كارت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها