بعد از معرفی بی سر و صدای نکسوس 6 و نکسوس 9 توسط گوگل به تازگی پیش فروش این محصول را در آمریکا آغاز شده است. برخلاف تصور بسیاری نکسوس 6 شروع طوفانی داشته است و در اولین روز پیش فروش خود حسابی گرد و خاک کرده است.
کد خبر: ۷۳۳۳۹۳
نکسوس 6 در اولین ساعت های پیش فروش در آمریکا غوغا کرد!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از سخت‌افزارمگ: بعد از معرفی بی سر و صدای نکسوس 6 و نکسوس 9 توسط گوگل به تازگی پیش فروش این محصول را در آمریکا آغاز شده است. برخلاف تصور بسیاری نکسوس 6 شروع طوفانی داشته است و در اولین روز پیش فروش خود حسابی گرد و خاک کرده است. این گوشی که دارای مشخصات فنی خوبی است و ار نسخه جدید اندروید با نام آبنبات چوبی بهره می برد تقریبا در چند ساعت اول آغاز پیش خرید دیگر قابل خرید نبود! براساس اخبار منتشر شده همه رنگ های و ظرفیت های این محصول بعد از چند ساعت قابل خرید نبودند.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان بعدی برای امکان پیش فروش وجود ندارد اما گوگل قول داده است که بزودی این امکان فراهم شود. همچنین این گوشی تا مدتی دیگر توسط سرویس دهنده های مخابراتی آمریکا هم عرضه خواهد شد و کاربران می تواند بدون پرداخت هزینه گوشی به صورت یکجا این محصول را طی قراردادهایی دو ساله استفاده کنند. همچنین بر همین اساس زمان پیش فروش نکسوس 6 در بازار انگلیس به تاخیر افتاد و براساس اطلاعات امکان پیش خرید این محصول به جای 3 نوامبر در روز هجدهم این ماه برای کاربران کشورهای انگلیس و هلند ممکن است. حال باید دید این گوشی دوست داشتنی چه زمانی وارد بازار ایران می شود و با چه قیمتی به فروش می رسد.

منبع: سخت‌افزارمگ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
۰
۰
برند نكسوس حرف نداره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها