مشروح سخنان رئیس و اعضای کمیته ملی المپیک در دیدار با مهندس ضرغامی

رئیس کمیته ملی المپیک: قدردان شاهکار صدا و سیما هستیم

در جلسه صمیمی و کارشناسی با مدیران فوتبال کشور مطرح شد

پیشنهاد ضرغامی برای حل مشکل فوتبال

فوتبال امیدوار شد زیرا مشکل پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر با پیشنهاد عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما قابل حل است.
کد خبر: ۷۳۲۴۵۶
پیشنهاد ضرغامی برای حل مشکل فوتبال

بعدازظهر روز گذشته، ساختمان صداوسیما از چهره‌های ورزشی و مدیران فوتبالی پر بود. علی کفاشیان، رئیس‌ فدراسیون فوتبال ایران همراه مدیران عامل باشگاه‌ها به صداوسیما رفتند و با عزت‌الله ضرغامی جلسه‌ای را در مورد حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال برگزار کردند.

در این جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها از مشکلات مالی خود سخن گفتند و از رئیس صداوسیما خواستند تا با تعیین یک مبلغ مناسب برای حق پخش مسابقات فوتبال به آنها کمک شود. در مقابل ضرغامی با پیشنهادی مبنی بر حل این مساله از طریق هیات دولت، بارقه‌های امید را میان اهالی فوتبال زنده کرد، تا آنجا که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، خروجی جلسه را بسیار مفید خواند و قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، صحبت‌های بسیار منطقی رئیس رسانه‌ملی را قانع‌کننده دانست.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال پس از خروج از جلسه مدیران باشگاه‌ها با رئیس سازمان صداوسیما با ابراز رضایت از این جلسه به ایرنا گفت: در این جلسه که رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها حضور داشتند همه حاضران و مسئولان باشگاه‌ها دغدغه‌های خود را مطرح کردند. جلسه بسیار خوبی بود و ضرغامی هم بسیار محبت‌آمیز و خوب برخورد کرد.

وی افزود: با توجه به علاقه‌ای که ضرغامی از خود نشان داد، معتقدم خروجی این جلسه بسیار مفید بود و ضرغامی راه‌حلی مطرح کرد که در هفته‌آینده پیگیر آن خواهیم شد و اگر به نتیجه برسد کل مشکل فوتبال را حل خواهیم کرد.

مهدی تاج تصریح کرد: ضرغامی در این جلسه به صحبت‌ها و دغدغه‌های تمام مدیران باشگاه‌ها گوش داد و بسیار با محبت صحبت کرد. او راه‌حلی داد که ما قطعا دنبال آن خواهیم رفت و مشکل را حل می‌کنیم.

ابراهیم ثنایی، مدیرعامل پیکان نیز گفت: در این جلسه همه نگاه‌ها یکی شد و تلاش خواهد شد هر چه زودتر مشکل حق پخش تلویزیونی حل شود.

وی فضای جلسه برگزارشده بین مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون با رئیس سازمان صداوسیما را بسیار مثبت ارزیابی کرد و در گفت‌وگو با تسنیم افزود: جلسه بسیار مثبتی بود و اعضا نظرات خود را به رئیس صداوسیما اعلام کردند و ضرغامی با حوصله به نظرات گوش داد.

وی اظهار کرد: این مشکل چیزی نیست که به دست صداوسیما یا مسئولان فدراسیون حل شود، بلکه از طریق دولت و ارائه لایحه به مجلس باید حل شود. شش ماه پیش گفته بودم مشکل بوجود آمده از مجراهای قانونی قابل حل است، زیرا صداوسیما بودجه محدودی دارد و دستش بسته است.ضرغامی در این نشست قول داد کمک کند و مقدمات انتقال موضوع به رئیس‌جمهور فراهم شود.

مدیرعامل پیکان خاطرنشان کرد: قرار شد برای حل مشکل بوجود آمده طرحی دوفوریتی به مجلس برود و امیدوارم نمایندگان مجلس نگاهی ویژه و مثبت به این موضوع داشته باشند. مجلس قبلا ثابت کرده که به ورزش نگاه خاص و ویژه‌ای دارد. مهم این بود که در جلسه همه نگاه‌ها یکی شد و تلاش خواهد شد هر چه زودتر این معضل حل شود.

منصور قنبرزاده، عضوهیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم پس از دیدار با رئیس رسانه ملی جلسه را بسیار خوب توصیف کرد و به فارس گفت: جلسه امیدوارکننده‌ای بود و ضرغامی بسیار منطقی صحبت کرد و ما از صحبت‌های او قانع شدیم. همچنین در مورد مجموعه‌ای از الزامات صحبت‌هایی به میان آمد.

مدیرعامل نفت تهران ادامه داد: در مورد پخش شدن یا نشدن مسابقات صحبتی به میان نیامد و قرار است در این خصوص بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما جلسات دیگری برگزار شود.

به گزارش ایسنا، کفاشیان در زمان ترک جلسه حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و فقط در جمله کوتاهی گفت: باید هرچه زودتر به جلسه برویم و من خوشبینم که مشکل حل شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها