تاج: صحبت‌های آقای ضرغامی خیلی منطقی بود

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

رییس فدراسیون فوتبال از توافق نکردن با صدا و سیما درباره حق پخش تلویزیونی امسال لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۲۹۴
کفاشیان: درباره حق پخش به تفاهم نرسیدیم

علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که درباره حق پخش تلویزیونی با نمایندگان سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان داشت، در این باره گفت: هفته‌ گذشته جلسه‌ای در این باره با حضور دبیر شورای امنیت ملی و نمایندگان سازمان صدا و سیما داشتیم که قرار شد جلسه دیگری در این خصوص انجام شود تا تصمیم نهایی را بگیریم. در جلسه‌ای که دیروز (پنجشنبه) بود به طرح‌هایی رسیدیم. ما طرحهای مان را ارائه کردیم تا فرصتی ایجاد شود که فوتبال به حق و حقوق واقعی‌اش برسد، اما شاید عملی شدن این طرح ها تا شش یا هشت ماه دیگر به نتیجه‌ای نرسد. بنابراین باید برای امسال به یک تصمیم مشخص می رسیدیم که متاسفانه هنوز توافقی در این زمینه حاصل نشده است.

کفاشیان همچنین در واکنش به این که با توجه به اختلاف رقمی که با سازمان صدا و سیما دارید آیا می‌توانید به نتیجه‌ای برسید؟ گفت: با محدودیت‌هایی که صدا و سیما در پرداختی‌هایش دارد، بعید می‌دانم درباره حق پخش امسال به نتیجه‌ای برسیم و باید مراجع بالاتری در این باره دخالت کنند تا کار به یک نتیجه‌ مشخص برسد. با پولی که صدا و سیما پرداخت می‌کند لیگ ما نمی‌تواند به سمت خودکفایی برود.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود اسپانسر سازمان لیگ در پرداخت تعهدات مالی‌اش با مشکلاتی مواجه شده، آیا این موضوع صحت دارد و شما را نگران نمی‌کند؟ گفت: پرداختی‌های اسپانسر لیگ مشکلی نداشته است. البته او فقط به سازمان لیگ اقساط را پرداخت می‌کند و تا الان هم پرداختی‌هایش خوب بوده است و ما راضی هستیم. تقریبا دریافتی‌ها به اندازه سال‌های قبل بوده، اما سازمان لیگ هم باید کمک کند تا مسیری به وجود آید که این شرکت بتواند درآمدزایی هم بکند. اگر آنها نتوانند درآمد کافی را به دست بیاورند ضرر می‌کنند و طبعا در پرداختی‌هایشان به ما هم با مشکل مواجه خواهند شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا موضوع احتمال همکاری فدراسیون با شرکت خارجی در خصوص حق پخش وجود دارد؟ گفت: صدا و سیما می‌گوید طبق مقررات داخلی ایران ما نمی‌توانیم پخش مسابقات را به یک شرکت خارجی بدهیم. در این زمینه محدودیت قانونی وجود دارد و اگر بخواهیم روزی این اتفاق بیفتد ابتدا باید محدودیت‌های قانونی حل شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها