ثبت نام دانشجویان برای عمره از امروز (یکشنبه) آغاز شد و تا 10 آبان ماه در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۲۹۱۳۵
ثبت نام عمره دانشگاهیان آغاز شد

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی می توانند از امروز با مراجعه به سایت لبیک جهت اعزام به عمره ثبت نام کنند.

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی افزود: ثبت نام دانشجویان برای عمره تا 10 آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین ادامه خواهد داشت و قرعه کشی بعد از عاشورای حسینی به صورت اینترنتی انجام و زائران اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.

وی به تفاوت اصلی عمره دانشگاهیان در سال جاری با سال های قبل اشاره کرد و گفت: دانشجویان اصلی و ذخیره ای که در قرعه کشی انتخاب می شوند، باید دوره های آموزش مجازی را طی کنند و در صورت موفقیت در این دوره ها، مجاز به اعزام به سرزمین وحی خواهند بود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درمورد زمان اعزام دانشگاهیان به عمره گفت: پیشنهاد ما این است که اعزام ها از اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که این زمان هنوز قطعی نشده است. همچنین قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در مورد ارائه تسهیلات به زائرین دانشجو گفت: با انعقاد تفاهمنامه ستاد با بانک تجارت مقرر شد به دانشگاهیان اعزامی به عمره و عتبات یک میلیون تومان وام قرض الحسنه تعلق بگیرد.

مشکل اعزام دختران مجرد به عمره همچنان حل نشده

فقیهی درمورد اعزام دختران به عمره گفت: مشکل اعزام دختران مجرد به عمره همچنان حل نشده و فقط متاهلین به عمره اعزام خواهند شد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: دانشجویان متاهل که اخیرا ازدواج کرده اند در قرعه کشی دارای اولویت هستند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها