سارق حرفه‌ای که خودروهای مدل بالا سرقت می‌کرد، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۱۵۶۵
دزد سابقه‌دار، خودرو را از تعمیرگاه دزدید

به گزارش پلیس آگاهی تهران، روز سی و یکم تیر امسال وقوع سرقت یک دستگاه خودروی نیسان مورانو از یک تعمیرگاه خودرو به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.

ماموران با اعزام به محل و تحقیقات اولیه متوجه شدند سارق با یک دستگاه خودروی مزدا به تعمیرگاه رفته و با سوءاستفاده از غفلت صاحب تعمیرگاه، با به جا گذاشتن خودروی مزدا در محل، خودروی نیسان مورانو را سرقت کرده و متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 4 تهران، این پرونده در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند خودروی مزدا بیست و سوم خرداد در غرب تهران سرقت شده و صاحب آن موضوع را به پلیس گزارش داده است.

در مرحله بعدی تحقیقات، صاحب تعمیرگاه در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران حضور یافت و گفت: سارق مردی به نام محسن است. او شش ماه پیش برای تعمیر خودرو به محل کارم آمد و با هم آشنا شدیم. او ادعا می‌کرد در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد و هر بار که به دیدنم می‌آمد سوار یک خودروی مدل بالا بود.

وی اضافه کرد: روز حادثه محسن خودروی مزدایی را به تعمیرگاه آورد و خواست آن را تعمیر کنم. در حال بررسی خودروی مزدا بودم که محسن سراغ همکارانم رفته و با ادعای این‌که به او اجازه داده‌ام خودروی نیسان مورانو را سوار شود، سوئیچ را از آنها گرفته و آن را سرقت کرده است.

با اطلاعات به دست آمده و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، ماموران احتمال دادند وی مجرمی سابقه‌دار است. بنابراین با بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، تصویر او را به دست آوردند که نشان می‌داد او بارها به اتهام دزدی خودرو به زندان افتاده است.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: جستجو برای دستگیری متهم فراری بی‌نتیجه ماند و با احتمال این که وی سرقت‌های دیگری نیز انجام داده باشد، تصویر متهم با دستور قضایی بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه کسی از مخفیگاه این سارق خبر دارد، موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها