با شقایق فراهانی از تجربه‌های جدید بازیگری تا تجربه مادری

شقایق فراهانی: از «عشق» پسرم حمایت‌ می‌کنم

بررسی و نقد فیلم‌های «خانوم» و «آرایش غلیظ» و بررسی جایگاه فیلم کوتاه در سینمای ایران از جمله مهم‌ترین بخش‌های برنامه هفت این هفته است.
کد خبر: ۷۲۸۲۵۹
شقایق فراهانی امشب به «هفت» می‌آید

درحالی که این روزها اکثر فیلم های روی پرده با استقبال مخاطب مواجه شده و گیشه سینماها رنگ پول به خودشون گرفتند دو بخش از برنامه این هفته هفت اختصاص به دو فیلم «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان و «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله دارد.

شقایق فراهانی به عنوان بازیگر پرکار این روزهای سینما که دو فیلم خواب زده ها و خانوم با بازی او در حال نمایش است به همراه تینا پاکروان مدیر تولید فیلم‌های بیضایی و کیمیایی که حالا در مقام کارگردان قد علم کرده بخش اول هفت را تشکیل می‌دهند. شقایق فراهانی در حالی میهمان برنامه هفت شده که پدرش بهزاد فراهانی در ایام جشنواره فیلم کودک میهمان ویژه محمود گبرلوبود و چندی قبل هم فیلم متروپل با بازی او در سینماها اکران شد.

در بخش دوم برنامه حمید نعمت الله کارگردان فیلم تحسین شده «بوتیک» که حالا با «آرایش غلیظ» به سینما برگشته درباره آخرین اثرش و مسائل روز سینمای ایران به گفت‌وگو می‌پردازد.

اما این روزها فیلم «ماهی و گربه» شهرام مکری در سینماهای منتخب گروه «هنر و تجربه» با استقبال کم نظیر مخاطبانی مواجه شده که تعجب مدیران سینماها را هم در پی داشته.مکری که فیلمش در جشنواره های خارجی هم خوش درخشیده این هفته در میزگرد جایگاه فیلم کوتاه با مانی باغبانی، سعید پوراسماعیلی و نیما عباس پور به تحلیل و آسیب شناسی در این حوزه میپردازند .

براساس این گزارش، آیتم‌های ویژه‌ای از جمله هفت تا هفت ؛تریبون آزاد فیلم سازان فیلم کوتاه ، گپ با سینماگران و... برای علاقه‌مندان به سینما نیز در نظر گرفته شده که در فواصل برنامه قراره پخش شوند.

گفتنی است برنامه سینمایی هفت جمعه شب ها ساعت 23:40 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها