بازیکنان پرسپولیس از حضور در کیش راضیاند و محسن بنگر با قراردادن این عکس در صفحه شخصی اش نوشت: در حال بازگشت از بازی ساحلی، کاپیتان پایه یک هم داره!
محمد نوری، کاپیتان سرخپوشان راننده اتوبوسی بود که بازیکنان را از ساحل به هتل محل اقامتشان منتقل میکرد.

از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما