بعد از بازگشایی مجدد خانه سینما و فعالیت دوباره فیلمخانه خانه سینما کارگردان ها و فیلمسازان می توانند فیلمنامه های خود را در خانه سینما ثبت کنند.
کد خبر: ۷۲۵۱۳۷
کیمیایی، مهرجویی و مدیری به ساخت فیلم های تازه فکر می‌کنند

در شهریور و مهرماه سال 93 فیلمنامه های بسیاری از کارگردانها و فیلمنامه نویسان سینمایی ایران ثبت شد که بعضی از آنها در مرحله ساخت است و بعضی نیز شاید در آینده ساخته شود اما ثبت بسیاری از آنها نشان می دهد که این روزها کارگرداهای سینمای ایران به چه نوع فیلمنامه های فکر مکنند.
داریوش مهرجویی فیلمنامه های کافه ترمینوس و سنتوری 2 را در گونه سینمای اجتماعی در خانه سینما ثبت کرده و امر نوید آن را می دهد که امکان دارد مهرجویی در آینده سنتوری 2 را بسازد هرچند گفته می شود که وی تقاضای پروانه ساخت نیز کرده است.

مسعود کیمیایی نیز فیلمنامه کوروش خورشید شاه را در گونه سینمایی تاریخی ثبت کرده است. مهران مدیری که این روزها درحال ساخت مجموعه تلویزیونی اتاق عمل برای تلویزیون است؛ طرح فیلم سینمایی سکوت را در گونه سینمای دفاع مقدس ثبت کرده است.

کیومرث پوراحمد با ثبت فیلمنامه برزخ حامد در گونه سینمای اجتماعی، محسن امیریوسفی با ثبت فیلمنامه رویاهای سرگردان درگونه سینمای کمدی، سیامک شایقی با ثبت فیلمنامه باغ فدک در گونه سینمای اجتماعی، شهرام مکری و نسیم احمدپور با ثبت فیلمنامه سیبهای زرد در گونه سینمای درام، مجید برزگر با ثبت فیلمنامه یک شهروند کاملا معمولی در گونه سینمای اجتماعی و نرگس آبیار با ثبت فیلمنامه یحیی در گونه سینمای دفاع مقدس ازجمله کارگردانهایی هستند که فیلمنامه های خود را در طی روزهای گذشته در خانه سینما ثبت کردهاند. (ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها