قسمت های جذاب و دیدنی از سری مجموعه های کلاه قرمزی، در روز عید قربان ساعت 10:40 از شبکه دو سیما پخش می شود.
کد خبر: ۷۲۴۳۶۰
گزیده های کلاه قرمزی در عید قربان

گروه های برنامه ساز شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید قربان، ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است که در روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 مهرماه جاری به روی آنتن شبکه دو می رود.

برنامه کوی محبت به تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای سیدمصطفی موسوی با حضور حجت الاسلام امیر انصاریان پیرامون فضائل و اعمال روز عرفه و شب و روز عید قربان، شنبه 12 مهر در دو نوبت ساعات 19:50 و 23:40 و یکشنبه 13 مهر ساعت 20 از شبکه دو پخش می شود.

برنامه ولایت علوی کاری از گروه معارف به تهیه کنندگی محمد رفعتی در 10 قسمت 40 دقیقه ای با هدف پیوند بین امامزادگان و ولایت، هر روز به معرفی یکی از امامزادگان شهرهای کشورمان می پردازد.

پخش این برنامه از عید قربان آغاز می شود و تا عید غدیر ادامه می یابد؛ در برنامه روز یکشنبه 13 مهر ماه به معرفی امامزاده اسماعیل چیذر تهران که یکی از پسران امام موسی کاظم(ع) بودند، می پردازد؛ این برنامه ساعت 12:15 از شبکه دو پخش خواهد شد.

برنامه «فیتیله عیدا تعطیله» نیز کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو و به تهیه کنندگی ناصر آقایی و کارگردانی محمد مسلمی در روز عید قربان با پخش آیتمها و سرودهای شاد، شادی بخش لحظات بچه ها و خانواده هایشان خواهد بود؛ این برنامه ساعت 14 روز یکشنبه 13 مهر به مدت 90 دقیقه پخش می شود.

فیلم های سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» و «مومیایی 3» در شب عید قربان، شنبه 12 مهر مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. این فیلم ها به ترتیب ساعات 21 و 20 دقیقه بامداد پخش می شود.

همچنین در روز عید قربان هم فیلم های سینمایی «وال ای»، «ماشین ها 2» و «کلیک» به ترتیب ساعات 9:30 صبح، 17:30 و 23:30 پخش می شود. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها