گلستانی مشکل جسمی بوجود آمده را ناشی از فشار عصبی و کار زیاد دانست که پس از چند روز استراحت و مراقبت به شرایط عادی بازگشته و جای نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۲۳۳۶۰
پرستو گلستانی وضعیت سلامت خود را تشریح کرد
پرستو گلستانی که چند روزی است در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد، ضمن ابراز رضایت از وضعیت جسمی‌ خود به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامتی‌اش پایان داد و تاکید کرد بلافاصله پس از مرخصی ایفای نقش در نمایش «خانه خورشید» را از سر می‌گیرد.

گلستانی درباره شرایط جسمی خود توضیح داد: در ماه‌های اخیر هم‌زمان در یک سریال تلویزیونی و گروه اجرایی نمایش «خانه خورشید» همکاری داشتم که موجب فشار جسمی شد و از ناحیه قلب احساس ناراحتی کردم.

وی ادامه داد: به همین دلیل آزمایش‌هایی صورت گرفت که تشخیص پزشکان گرفتگی رگ بود؛ به همین دلیل روز گذشته آنژیو شدم و این کار یک نوبت دیگر فردا تکرار می‌شود که امیدوارم مشکل برطرف شود.

/Media/Image/1393/03/19/635379065418784493.jpg
بازیگر نمایش «مدریک» با تاکید بر اینکه پس از چند روز استراحت و کاهش استرس وضعیت بهتری دارد، درباره زمان تعیین شده برای آغاز فعالیت خود اظهار داشت: پزشک معالج گفت مشکلی برای تحرک و فعالیت‌های ورزشی وجود ندارد، به همین دلیل اگر مسئله خاصی پیش نیاید بلافاصله بعد از مرخصی از بیمارستان بازی در نمایش «خانه خورشید» را از سر خواهم گرفت.

اجرای نمایش «خانه خورشید» به کارگردانی شهرام کرمی چند روزی به دلیل مشکل قلبی پیش آمده برای پرستو گلستانی متوقف شد تا این هنرمند پس از اندکی استراحت فعالیت خود را آغاز کند. (ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها