برنامه های کودک و خردسال شبکه دو در هفته دوم مهر اعلام شد.
کد خبر: ۷۲۳۰۶۰
عموهای فیتیله‌ای از جشنواره اصفهان می‌گویند
در هفته دوم مهرماه برنامه هایی که در زمان پخش برنامه های کودک به روی آنتن شبکه دو می رود، بدین شرح است: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 به مدت یک ساعت کارتونهای لاک پشت های نینجا و کارتونهای درخواستی از قبیل پنگوئن های زبل، پلنگ صورتی، تام و جری، مستر بین،گوفی، برنارد، بانی خرگوشه، توئیتی، ملوان زبل، لولک و بولک، کایوت، باب اسفنجی، بالتازار، تنسی تاکسی دو، گوریل انگوری، بره ناقلا، لالینا، اسکار، بامزی، لورل و هاردی و پت و مت» پخش می شود.

در ایامی که جشنواره کودک در اصفهان برگزار می شود از 5 لغایت 8 مهر، ساعات 10:30 و 15:30 عموهای فیتیله ای با حضور در محل جشنواره، خبرهای مربوط به جشنواره اصفهان را برای کودکان و نوجوانان بازگو می کنند.

از شنبه تا سه شنبه این هفته برنامه «مهر و مدرسه» که به مناسبت بازگشایی مدارس تهیه شده با اجرای خاله قاصدک و به همراه کارتونهای بوبو، دست دسی و تاتی از ساعت 9 صبح به مدت یک ساعت به روی آنتن شبک دو می رود.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس تا روز سه شنبه 8 مهر، انیمیشن «شجاعان» پخش می شود و پس از آن انیمیشن «همسنگران» کاری از مرکز پویانمایی صبا ساعت 10:40 به مدت 15 دقیقه پخش می شود.

برنامه «فیتیله فردا تعطیله» در روز پنجشنبه و «فیتیله جمعه تعطیله» در روز جمعه ساعت 14 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. (روابط عمومی شبکه دو)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها