آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: آمریکا دجال آخرالزمان است. به گزارش نسیم، این مرجع تقلید دیروز در درس خارج فقه خود با اشاره به اقدامات آمریکا در کشورهای اسلامی و علیه مسلمانان گفت: همه مفاسدی که در آخرالزمان از سوی دجال ایجاد می‌شود در اقدامات آمریکا قابل مشاهده است. آنها مسیر دروغ، تخریب، کشتار و مبارزه با اسلام را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۷۲۱۱۱۶

بیانیه کاخ الیزه درباره دیدار روحانی و اولاند

کاخ ریاست جمهور فرانسه با انتشار بیانیه‌ای از گفت‌وگو در خصوص پرونده هسته‌ای ایران در دیدار اولاند و روحانی خبر داد و اعلام کرد:‌ رئیس جمهوری فرانسه در این دیدار ابراز امیدواری کرده است که در مورد برنامه هسته‌ای ایران توافقی سریع به دست آید. به گزارش باشگاه خبرنگاران، در بیانیه الیزه آمده است: اولاند به روحانی گفته است که ایران باید در نشان دادن اقدامات عملی جدی باشد. همچنین باید اقدامات عملی را در مورد راستی‌آزمایی و شفاف بودن برنامه هسته‌ای خود به اجرا بگذارد.او به روحانی تاکید کرده که ایران باید با اقدامات شفاف ثابت کند درپی دستیابی به توانایی هسته‌ای نظامی نیست.

احمدی‌مقدم:مخالف استفاده اصولی

از تکنولوژی نیستیم

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی گفت: انواع فناوری‌های ارتباطی مانند فیسبوک، وایبر و واتس‌آپ در دوره کنونی که به عصر ارتباطات موسوم شده، اجتناب‌ناپذیر است، اما موضوع مهم، مراقبت و نظارت از سوی ارگان‌های ذی‌ربط به منظور استفاده اصولی و غیرمضر از این امکانات است.

به گزارش ایرنا، وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در ارتباط با گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله نیز یادآور شد: این عزیزان دغدغه حفظ ارزش‌ها را دارند، اما بهتر است از طریق مسیر و مراجع قانونی با بعضی مسائل در جامعه برخورد کنند. وی درباره گروه تروریستی داعش نیز گفت: هیچ‌گونه فعالیتی در ارتباط با گروهک داعش در مرزها و نیز درون میهن اسلامی وجود ندارد.

بیانیه فراکسیون اصولگرایان به مناسبت سفر روحانی

فراکسیون اصولگرایان مجلس در بیانیه‌ای به مناسبت سفر روحانی به نیویورک اعلام کرد: رئیس‌جمهور گفت برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارد و با این موضعگیری به ذوق‌زدگی کسانی که تصور می‌کنند همه مشکلات با چنین ملاقاتی حل خواهد شد، خاتمه داد. به گزارش فارس، در این بیانیه تصریح شده است: از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود با صلابت در رفتار و گفتار خود نشان دهند که ایران نیز همان ایرانی است که فرزندانش 35 سال پیش دست آمریکا را از ایران کوتاه کردند.

ادعای رویترز درباره هماهنگی آمریکا با ایران برای حمله به سوریه

خبرگزاری رویترز مدعی شده که آمریکا پیش از حمله به شبه‌نظامیان داعش در سوریه، ایران را مطلع کرد و به تهران گفت که نیروهای بشار اسد را هدف قرار نخواهد داد. به گزارش انتخاب، یک مقام وزارت خارجه آمریکا نیز گفته است: ما در مورد مقاصد خود با ایران ارتباط برقرار کردیم، البته اهداف و زمان حمله را بیان نکردیم. این در حالی است که مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیش از این در این باره اظهار کرد: این عملیات در راستای اقدامات مداخله‌جویانه قبلی در منطقه که به پیچیده شدن اوضاع منطقه منجر شد، محسوب می‌شود.

توصیه استراو به غربی‌ها برای توافق با ایران

جک استراو، وزیر امور خارجه پیشین انگلیس تاکید کرد که غرب باید با ایران درباره مساله هسته‌ای توافق امضا کند. به گزارش تسنیم، وی در مقاله خود در روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با عنوان «غرب باید ریسک کرده و با ایران توافق نامه امضا کند» نوشت: لازم است که به ایران برای باقی نگه‌داشتن برخی از توانمندی‌های هسته‌ای‌اش اجازه داده شود. او در این مقاله ابراز امیدواری کرد که غرب درک کند نقش ایرانی‌ها در تامین ثبات در سوریه و شمال عراق و لبنان اساسی است.

نظر مطهری درباره احتمال دیدار روحانی و اوباما

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس درباره احتمال دیدار اوباما و روحانی گفت: به نظر من، این دیدار به صلاح نیست و آن‌طور که من خبر دارم در برنامه، پیش‌بینی نشده است. به گزارش ایسنا، او در حاشیه جلسه دیروز مجلس درباره دیدار اوباما با دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس نیز خاطرنشان کرد: این دیدار خوب و مفید است و مشکلی ندارد.

توضیح اسماعیلی درباره اعدام امیراصلانی

به دنبال اعدام روز گذشته محسن امیراصلانی به اتهام زنای به عنف در زندان رجایی شهر کرج، برخی رسانه‌های بیگانه اتهام وی را عقیدتی دانستند. غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران با رد این شایعات به میزان گفت: اخبار منتشر شده رسانه‌های ضد انقلاب از حیث عنوان اتهامی و عمل مجرمانه ارتکابی از سوی محسن امیراصلانی خلاف واقعیت است. عمل مجرمانه محسن امیراصلانی با عنوان اتهامی ارتکاب زنای به عنف و اکراه بوده و این فرد پرونده‌ای با شکات متعدد داشته که جمعی از خانم‌ها را در قالب کلاس‌های مختلف روان‌درمانی دعوت می‌کرده و در این کلاس‌ها برخی از خانم‌ها را متاسفانه مورد تجاوز به عنف قرار داده که در این باره محاکمه و محکوم و حکمش نیز اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها