اعزام 35 گزارشگر و برنامه‌ساز صداوسیما به بازی‌های آسیایی

تهیه‌کننده و مجری ویژه‌برنامه بازی‌های آسیایی شبکه سه، با اشاره به راه‌اندازی استودیی با دکور مجهز در مقر برگزاری این مسابقات، از حضور گزارشگران جدید و جوان، برای گزارش این بازی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۸۰
اعزام 35 گزارشگر و برنامه‌ساز صداوسیما به بازی‌های آسیایی

بهزاد کاویایی - تهیه‌کننده و مجری ویژه برنامه «آسیا سه» درخصوص تجهیزات استودیویی برای پوشش بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تلویزیون با راه‌اندازی استودیو و دکوری مجهز در مقر بازی‌های اینچئون، از 35 گزارشگر و دست‌اندرکار برای تولید برنامه و پوشش خبری بازی‌ها بهره برده است.

او اعلام کرد، علاوه بر گزارشگران و برنامه‌سازان شبکه سه، از شبکه‌های مختلفی چون خبر و شبکه ورزش و واحد مرکزی خبر هم در این استودیو حضور دارند و مسابقات را پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: در طول برگزاری مسابقات آسیایی هر روز به دفعات با گزارشگران اینچئون ارتباط برقرار می‌کنیم؛ ضمن اینکه برنامه‌های تحلیلی داریم که در طول روز به طور مستمر بینندگان را در جریان بازی‌ها قرار می‌دهیم.

کاویانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در پوشش مسابقات اینچئون تا چه میزان از حضور گزارشگران جوان بهره برده شده است؟ توضیح داد: سعی ما بر این است که در کنار گزارشگران قدیمی از گزارشگران جدید هم استفاده کنیم؛ جوان به معنی این نیست که آن گزارشگر 20 ساله باشد به معنی این است که به تازگی کار گزارشگری را شروع کرده و کارآمد باشد. در عین حال در پوشش این مسابقات نیز از چند تن از گزارشگران جدید که به‌روز هستند و اطلاعات کافی دارند استفاده می‌کنیم.

کاویانی بر ضرورت استفاده از کارشناسان جدید در برنامه «آسیا سه» نیز تاکید کرد و گفت: سعی می‌کنیم در هر رشته‌ای از بهترین کارشناسان آن رشته استفاده کنیم که مورد وثوق همه هستند.

بهزاد کاویانی در پایان با اشاره به حضور بیژن خراسانی، محمدرضا احمدی و محمد سیانکی به عنوان گزارشگران اعزامی شبکه سه به مسابقات اینچئون، درخصوص سهم شبکه ورزش از پوشش و پخش بازی‌های آسیایی نیز گفت: شبکه ورزش هم به طور مرتب برنامه‌های دیگر را به شکل کامل‌تر پخش می‌کند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها