کارگردان «چشم سوم» گفت: نگارش فیلمنامه «چشم سوم» به پایان رسیده و تیم نویسندگی مشغول اصلاحیه بخش‌هایی از آن هستند که امیدوارم تا یک ماه آینده به پایان برسد و سپس بتوانیم وارد پیش‌تولید آن شویم.
کد خبر: ۷۱۸۰۶۰
کارگردان «ستایش»، سریال امنیتی می‌سازد

سعید سلطانی کارگردان «چشم سوم» از ساخت و تولید سریال «چشم سوم» با موضوع پلیسی و امنیتی در فضای سایبری خبر داد و گفت: در حال حاضر این سریال در مرحله بازنوسی فیلمنامه قرار دارد.

وی افزود: نگارش فیلمنامه «چشم سوم» به پایان رسیده و تیم نویسندگی مشغول اصلاحیه بخش‌هایی از آن هستند که امیدوارم تا یک ماه آینده به پایان برسد و سپس بتوانیم وارد پیش‌تولید آن شویم.

سلطانی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده کار تصویربرداری سریال «چشم سوم» در تهران انجام می‌شود و احتمالا برای گرفتن بخشهایی از این سریال به خارج از تهران برویم.

«چشم سوم» یک درام پلیسی – امنیتی است که محوریت آن فضای سایبری است و قصه آن در میان اعضای یک تیم عملیاتی ناظر بر فضای سایبری کشور و بر بستری معمایی روایت می‌شود.

رصد فضای سایبری سایر کشور‌ها به منظور خنثی سازی احتمالی عملیات‌های جاسوسی که البته در تمامی دنیا امری متداول است نیز موضوعی است که در مجموعه «چشم سوم» به آن پرداخته می‌شود.

«چشم سوم» در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب در گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم تولید می‌شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها