روزنامه خندان

انواع جدایی چی از چی

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند.حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۱۷۲۲۶
انواع جدایی چی از چی

سیاست روز:باز هم حکایت خانه خالی

علی لاریجانی: (...) ساختار مدیریتی ندارند و فهم‌شان از مسائل خیلی پایین است و ناتوانی فکری دارند. ...

نقطه چین پایین را با یکی از گزینه‌های مناسب زیر پر کنید.
علی لاریجانی: (...) ساختار مدیریتی ندارند و فهم‌شان از مسائل خیلی پایین است و ناتوانی فکری دارند.
الف) جیگر و پسرعمه‌زا
ب) فامیل دور و ببعی
ج) پسرعمه‌زا و گابی
د) غربی‌ها

جراید: بانک‌ها درخواست مردم برای دریافت تسهیلات خرد با سود مصوب شورای پول و اعتبار را به تمسخر می‌گیرند.
این "تمسخر" معمولا با کدام یک از گزینه‌های زیر صورت می‌گیرد؟
الف) دو ریال بده آش / به همین خیال باش
ب) دوچرخه / سیبیل بابات می‌چرخه
ج) برو بگیر بخواب بابا حال نداری
د) خواب دیدی خیر است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران: بیش از ۴۰۰ هزار خانه خالی در کشور وجود دارد و مالیات زیاد بر خانه‌های خالی می‌تواند بازار مسکن را تسکین دهد.
کدام یک از کلمات به کار رفته در عبارت فوق "کلیدی تر" است؟
الف) مسکن
ب) تسکین
ج) خانه‌های خالی
د) مالیات زیاد

شرق :درخواست هزاران‌نفر آمریکایی از حسن روحانی

داشتم توی وایبر این خبر را می‌خواندم که «رییس‌جمهور، حسن روحانی، 31 شهریور برای سخنرانی در سازمان‌ملل به نیویورک سفر می‌کند.» که ناگهان یکی از جلو آمبولانس رد شد. نگاه کردم دیدم آقای احمدی‌نژاد است که چمدان‌به‌دست و بدوبدو دارد عرض اتوبان را درمی‌نوردد که خودش را برساند به فرودگاه.
گفتم: محمودجان، کجا؟ سفر خارجی به سلامتی؟ کلاه حصیری و صندل هم که برداشتی. به‌به.
گفت: هیس... عجله دارم... باید خودم را برسانم سازمان ملل، سخنرانی دارم، لای نطقم را هم باز نکردم.
گفتم: چندتا مساله بی‌اهمیت وجود دارد:1- الان زود است و 31‌ام روز سخنرانی رییس‌جمهور است. 2- طرف قسط وامش عقب می‌افتد نمی‌تواند از خانه خارج شود، شما با این قضیه چندمیلیارد برداشت دانشگاه ایرانیان چطوری می‌خواهی بروی خارج؟ 3- البته قضیه مهمی نیست، نمی‌دانم چطور بگویم، یعنی ناراحت نشوی‌ها، اصلا مگر شما رییس‌جمهوری؟ 4- سخنرانی در سازمان ملل، دیگر با پاراف‌کردن نامه‌های مردم فرق دارد که شنیدم هنوز به همان کار مشغولی.
گاز آمبولانس را گرفتم بروم که دیدم در میدان پاستور و جلو نهاد ریاست‌جمهوری، هزاران‌نفر از کاسبان، هتلداران، هات‌داگ‌فروشان، کوکاکولافروشان، هواپیماداران، میهمانداران، جاسوییچی‌فروشان، دربانان هتل، مدیران هتل، نمایندگان تلویزیون‌های کابلی، یخ‌فروشان، ماست‌فروشان، خیارفروشان، ماست‌وخیارفروشان و تنی چند از بیزنس‌من‌های آمریکایی تجمع کرده‌اند.
گفتم: جریان چیست؟
همه هزاران‌نفر با هم گفتند: ما آمدیم از روحانی خواهش کنیم به سنت احمدی‌نژاد پایبند باشد و خودش تنهایی نیاید آمریکا و فک و فامیل و دیگر اندیشمندان و دانشمندان فامیلش را همراه بیاورد.
گفتم: آخه چرا؟
گفت: چون ما روی همراهان آقای احمدی‌نژاد حساب کرده بودیم و نصف اموراتمان از خرجی بود که هیات چندصدنفره همراه او در آمریکا می‌کردند. جان ما، بگو روحانی زیر 300نفر و شش‌تا هواپیما همراه نیاورد که رابطه ایران و آمریکا واقعا بد می‌شود.

اعتماد:انواع جدایی چی از چی

کارشناسان معتقدند این روزها آمار جدایی زوج ها به شکل نگران کننده یی در حال افزایش است و اگر همین طور پیش برویم باید منتظر پدیده یی به نام «سونامی جدایی » در کشور باشیم. امروز در تاریکخانه سعی کردیم برند های معتبر جدایی در کشور را بررسی و اعلام کنیم:
جدایی نادر از سیمین: معروف ترین، معمول ترین و عرف ترین نوع جدایی در کشور است. اغلب نادر و سیمین در فیس بوک با هم آشنا و در وایبر از هم جدا می شوند. در نوع دیگر این جدایی نادر از طریق مادرش در آرایشگاه زنانه با سیمین آشنا شده و ازدواج می کند و پس از بروز مشکلات چون سیمین دختر زری خانم است جدایی محضری رخ نداده زوجین طلاق حسی می گیرند.
جدایی علی دایی از پرسپولیس: بالیوودی ترین و اکش ترین جدایی در 100 سال اخیر. عامل جدایی: تراکم ارایه شده به یک بساز و بفروش. مصداق عینی شعار ما می گیم شاه نمی خوایم نخست وزیر عوض میشه. علت جدایی: غش کردن یکی از طرفین ماجرا.
جدایی تماشاچیان از ورزشگاه: به زودی منجر به واردات تماشاچی از کشور دوست و برادر چین می شود. حسن: عدم وجود واژه شیر سماور در ادبیات رسمی چینی. عیب: تماشاگران همه تیم ها یکدست می شوند.
جدایی مصلحتی پدر سرباز وظیفه از مادرش: در این نوع جدایی شیک که به طلاق سفید معروف است فرزند خانواده به شدت خوشبخت شده و تحت تاثیر مثبت این جدایی چند سال از دیگر همسن و سالانش پیش می افتد. هشدار: بارها مشاهده شده طلاق مصلحتی برای معافی فرزند رخ داده اما بعد از به خیر گذشتن ماجرا یکی از طرفین خوشی زده زیر دلش و گفته بهتر نیست این دوران شیرین ادامه پیدا کند؟ از ما گفتن بود.
جدایی جیب ملت از امکان خرید: سخت ترین، جانسوز ترین و جانکاه ترین نوع جدایی در کشور است. در رنکینگ بین المللی این جدایی پنج ستاره All inclusive است.
جدایی حق التحریر از نویسنده: طبیعی ترین و جاافتاده ترین نوع جدایی در کشور است.
جدایی باران از کشور: باران جلای وطن کرده و به این ترتیب امکان جدایی غیابی و از راه دور میسر شده.
جدایی پالم از لبنیات: تخیلی ترین، فانتزی ترین و غیرمحتمل ترین جدایی کشور است. به کلیه زوج ها پیشنهاد می شود از ماجرای پالم و لبنیات الگوبرداری کنند.

کیهان:تعریف از خود! (گفت و شنود)

گفت: 43 افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی بعد از شکست این رژیم در جنگ 50 روزه غزه، استعفا کردند.
گفتم: خب! که چی؟!
گفت: آنها طی نامه‌ای خطاب به نتانیاهو نوشته‌اند؛ حمله اسرائیل به غزه احمقانه بود و علاوه بر سرافکندگی اسرائیل خشم افکار عمومی به خاطر کشتار مردم عادی غزه را نیز به دنبال داشت. و تاکید کرده‌اند دیگر نمی‌خواهیم در این اقدامات احمقانه سهیم باشیم!
گفتم: چرا در بحبوحه حملات وحشیانه به مردم مظلوم غزه استعفا نکردند؟!
گفت: فلان فلان شده‌ها فیلم بازی می‌کنند و ادای دموکراسی درآورده‌اند وگرنه خودشان جنایتکارتر و احمق‌تر از رئیسشان هستند.
گفتم: چه عرض کنم؟! از یارو پرسیدند اسب تندتر می‌دود یا خر؟ گفت؛ اگر تعریف از خودم نباشد، خر!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها