دبیر شورای نگهبان با بیان این که شناخت جریان‌ها، گروه‌ها و افراد در دانشگاه‌ها اهمیت دارد، گفت: همواره تابلویی از محورهای بیانات رهبری مقابل دیدگانتان باشد و آن گروه‌ها را با آن فرمایشات بسنجید.
کد خبر: ۷۱۴۹۸۸

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از دانشجویان به دلیل توجه بیش از حد مسئولان دانشگاه و وزارت علوم به مسائل سیاسی، نسبت به مشکلات و دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی بی‌اعتنا شده‌اند.

دبیر شورای نگهبان با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که «فتنه خط قرمز ماست»، تصریح کرد: اگر فتنه‌گر، فتنه‌جو و طرفدار فتنه بر سر کار قرار گرفت، شما موظفید در داخل و خارج از دانشگاه موضع بگیرد و اگر نمی‌توانید، مسائل را به دیگرانی که شما را قبول دارند، برسانید تا حرف شما را بزنند.

دبیر شورای نگهبان با تشکر از حضور دانشجویان محجبه و با ظاهر اسلامی اظهار کرد: در عمل به وظایف خود، به آیات قرآن و نهراسیدن از ملامت ملامت کنندگان توجه داشته باشید، سعی کنید خودتان را از نظر علمی، اخلاقی و معنوی تقویت کنید و از نظر جسمی نیز به ورزش بپردازید.

وی دانشجویان را به برگزاری جلسات و همایش‌های ماهانه، فصلی و سالانه توصیه و عنوان کرد: با انجام کارهای فرهنگی از مسئولان دولتی بخواهید به قانون عمل کنند و به آن احترام بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها