رخشان بنی‌اعتماد پس از دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره ونیز گفت:سینما زبان مشترک همه ملت‌هاست و این جایزه هدیه با ارزشی از جشنواره معتبر ونیز به تماشاگران ایرانی فیلم «قصه‌ها»ست.
کد خبر: ۷۱۴۲۷۲
حرف های رخشان بنی اعتماد پس از دریافت جایزه فیلم ونیز

این کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگویی کوتاه پس از دریافت جایزه‌اش درباره اینکه اخیرا اعلام کردید که شرط حضورتان در جشنواره ونیز، فراهم شدن شرایط نمایش فیلم‌تان در ایران است پس اولویت‌تان با مخاطب ایرانی است؟ پاسخ داد:حرف تازه‌ای نیست. گفته بودم تا زمانی که نمایش فیلمم در داخل کشور قطعی نشده باشد. فیلمم را به جشنواره خارجی نمی‌فرستم. قصه‌ها هم همین مسیر را طی کرد.

بنی‌اعتماد با اشاره به جایزه بهترین فیلم‌نامه هفتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز مطرح کرد: افتخار این جایزه متعلق به رفیق و همراه قدیمی‌ام فرید مصطفوی است که قلم او از اولین تا آخرین فیلمم همراهم بوده است.

او در پایان در زمان اکران فیلم «قصه‌ها» گفت: قرار است فیلم در پاییز امسال اکران شود.

فیلم «قصه‌ها» در سال 90 با نگاهی به شخصیت فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و... ایفای نقش کرده‌اند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها