مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی برای پخش در شب‌های پاییز از شبکه نسیم کلید خورد و «شب کوک» و «مهمونی» نیز دیگر برنامه‌های در دست ساخت این شبکه است.
کد خبر: ۷۱۴۲۰۰
خنده‌بازاری‌ها با «شکرآباد» برمی‌گردند
«شکرآباد» نام یک مجموعه 20 دقیقه‌ای است که برای پخش از شبکه نسیم آماده می‌شود. این مجموعه تلاش دارد با استفاده از زبانی طنز و انتقادی، ضمن ایجاد فضایی شاد و مفرح، مسائل و اتفاقات روز جامعه را نیز یادآوری کند.

داستان‌ها و اتفاقات این مجموعه در سال‌های خیلی دور و در مکانی نامعلوم رخ می‌دهد. البته مردمان و اهالی این مجموعه، به رغم آنکه در زمان گذشته هستند، هر از گاه، از ابزار مدرنی مانند تلفن همراه، تلویزیون، موتور و ... استفاده می‌کنند.

ضبط این مجموعه 90 قسمتی از 6 شهریور در شهرک تلویزیونی غزالی آغاز شده است و از ابتدای پاییز هرشب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، مدیر تولید: مهدی فتح الهی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: بهرام ملکی، طراح دکور و صحنه: رضا مفاخری، طراح نور: بهنام نساج، طراح گریم: شهرام خلج، نویسندگان: حمزه صالحی، شاهرخ باقری نژاد، معصومه صفایی پور، کیمیا گیلانی، کارگردان تلویزیونی: امیرپاشا کاوه، تصویربرداران: شهریار کاووسی، حبیب عباسی، سید حسن مداح شریعتی، تدوین: حامد حسینی، موسیقی: حامد تهرانی، صدابردار: مسعود دادگری. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها