علیرغم اکران نشدن فیلم اول

جهانگیر الماسی فیلمی با موضوع جنگ نرم می‌سازد

جهانگیر الماسی دومین فیلم خود را با عنوان «ماه، صلیب، ستاره» با موضوع تاریخی جلوی دوربین می‌برد.
کد خبر: ۷۱۳۶۵۸
جهانگیر الماسی فیلمی با موضوع جنگ نرم می‌سازد

این بازیگر با سابقه سینما در این رابطه گفت: نزدیک به دو سال است که روی تازه‌ترین فیلمنامه‌ام با نام «ماه، صلیب، ستاره» کار می‌کنم که در این مدت به خاطر موضوع تاریخی این فیلم در حال پژوهش روی این اثر بودم.
وی درباره فیلمنامه این اثر افزود: در این فیلم طبقه‌بندی تاریخی، جنگ نرم را به صورت ایماژ گفته‌ام، واقعیت دنیای امروز شبیه رمز است و من سعی کرده‌ام اشارات و بلاغات داستان را به سوی واقعیت ببرم شبیه داستان‌های تاریخی همچون مولوی، ابن‌سینا و... که برای مخاطب قابل فهم باشد.
کارگردان «رنج و سرمستی» که در جشنواره سی و دوم به نمایش درآمد، اضافه کرد: موضوع فیلمم از مسائل روز همچون اسلام‌ستیزی، اسلام‌گریزی، اسلام‌هراسی تا علت جنگ‌های صلیبی است که به لحاظ تولید پروژه سنگینی تلقی می‌شود و قرار است خودم این اثر را جلوی دوربین ببرم.
این بازیگر در ارتباط با موضوع سطحی بسیاری از فیلم‌های در حال اکران تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از فیلمسازان ما سراغ موضوع سطحی و به اصطلاح آبکی می‌روند که به لحاظ فرهنگی برای مخاطب مخرب تلقی می‌شود، فیلمسازان ما فارغ از کار حرفه‌ای باید درباره فیلم خود پژوهش کنند. چرا که فیلمساز ارتباط مستقیمی با مخاطب دارد.
گفتنی است جهانگیر الماسی برای اولین بار در عرصه فیلمسازی در سال گذشته، فیلم «رنج و سرمستی» را در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش درآورد که هنوز خبری از اکرانش نیست.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها