رییس جمهوری در جمع علما، فضلا و طلاب استان خراسان رضوی:

تورم به زیر 20 درصد خواهد رسید

به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

همه اعضای هیات دولت فردا مهمان مشهدی​ها هستند

استاندار خراسان رضوی با تشریح برنامه های سفر دو روزه رییس جمهوری به این استان گفت : در این سفر استانی همه اعضای هیات دولت دکتر روحانی را همراهی می کنند.
کد خبر: ۷۱۳۵۳۷
همه اعضای هیات دولت فردا مهمان مشهدی​ها هستند

علیرضا رشیدیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : بر خلاف سفرهای استانی قبلی رییس جمهوری که فقط چند وزیر همراه وی بود ، در این سفر به مناسبت میلاد پر سرور امام رضا (ع) تمامی اعضای هیات دولت حضور دارند، لذا نشست هیات دولت در مشهد تشکیل می شود.

وی افزود: پس از آیین استقبال ، دکتر روحانی با حضور در صحن جامع رضوی طی دیدار عمومی با مردم سخنرانی خواهد داشت و نیم ساعت قبل از اذان مغرب و عشا این برنامه خاتمه می یابد.

رشیدیان ملاقات با علما و روحانیون، همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که از جمله تاکیدات رییس جمهور بوده و نیز دیدار با نخبگان و دانشگاهیان، نشست با دست اندرکاران و فعالان اقتصادی و صنعتی را از جمله برنامه های سفر دو روزه رییس جمهوری به مشهد عنوان کرد.

وی گفت: رییس جمهوری همچنین بازدیدی از نمایشگاه توانمندیهای خراسان رضوی خواهد داشت و روز یکشنبه نیز به روال برنامه های عادی دولت نشست هیات دولت در زمان مقرر در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

استاندار خراسان رضوی برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و گفت: در پایان سفر هم نشست خبری دکتر روحانی با اصحاب رسانه برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها