بیرنگ درباره فعالیت اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول پیش‌تولید و انتخاب عوامل سریال «عشق تعطیل نیست» هستم که قرار است برای نمایش خانگی تولید شود.
کد خبر: ۷۱۲۶۵۰
سریال «عشق تعطیل نیست» با حضور مهناز افشار  کلید می‌خورد

بیژن بیرنگ سال‌های گذشته با تهیه سریال‌های «خانه سبز»، «همسران» و «سیب خنده» برای تلویزیون، در آن زمان مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون می‌نشاند. پس از مدتی که خبری از فعالیت او نبود، با «شام ایرانی» باز هم بر سر زبان‌ها افتاد، اما امتیاز انتشار این مجموعه که اتفاقاً با اقبال عمومی مواجه شده بود، پس از 4 مجموعه به محمد شایسته واگذار شد. این روز‌ها بیژن بیرنگ کمتر یک تهیه‌کننده است و بیشتر کارگردان. او ایده‌های زیادی در سر دارد و چند پروژه را در نوبت ساخت قرار داده است. همین روزها تازه‌ترین سریال بیرنگ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. وی همچنین سریال جدید خود با نام «عشق تعطیل نیست» را برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌کند.
بیرنگ درباره فعالیت اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول پیش‌تولید و انتخاب عوامل سریال «عشق تعطیل نیست» هستم که قرار است برای نمایش خانگی تولید شود.
تهیه‌کننده «خانه سبز» درباره ارائه تازه‌ترین فیلمش افزود: این مجموعه قرار است به صورت سریال هر هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.
وی ادامه داد: این سریال مانند آثار پیشین قصه‌ای آپارتمانی و خانوادگی دارد و در حال و هوایی مشابه سریال محبوب «خانه سبز» ساخته می‌شود.
کارگردان «شام ایرانی» درباره ترکیب بازیگران این مجموعه تصریح کرد: تاکنون حضور مهناز افشار و مهرانه مهین ترابی در این فیلم قطعی شده است که در کنار بازیگران اصلی در هر قسمت بازیگران مهمان هم به قصه ما اضافه می‌شوند.
این در حالی است که برخی رسانه‌ها از حضور بازیگرانی همچون رامبد جوان، نگار جواهریان و برخی دیگر از هنرمندان خبر داده‌اند.
بیرنگ در رابطه با آغاز فیلمبرداری این مجموعه گفت: پس از طی مراحل اولیه دورخوانی از 15 مهر به صورت رسمی «عشق تعطیل نیست» را کلید می‌زنیم.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها