جام جم ورزشی: کریستوفر کرامر بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل ضربه‌ای که در جام جهانی 2014 به سرش وارد شد حافظه خود را از دست داده است.
کد خبر: ۷۱۲۱۰۹
ملی‌پوش آلمان حافظه‌اش را از دست داد

به نقل از پایگاه خبری گاتز تادلوسپرت، منابع خبری در اروپا اعلام کرده‌اند که کرامر بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان حافظه‌اش را از دست داده است.

منابع خبری گزارش داده‌اند که کریستوفر کرامر بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که در تیم بورسیا مونشن گلاد باخ فعالیت می کند، در فینال رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل بجای خدیرا که پیش از بازی مصدوم شده بود به میدان رفت ولی بعد از گذشت حدود نیم ساعت مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

در حین جریان بازی ضربه سری به این بازیکن وارد آمد که این ضربه باعث شد تا وی زمین بازی را ترک کند.

در ابتدا رسانه‌های خبری اعلام کردند که کرامر خوش شانسی زیادی آورده است و مصدومیت او جدی نیست ولی ناگهان به یکبار و در عرض یک شبانه روز او تمام خاطرا خود را فراموش کرده و حافظه‌اش را بطور جدی از دست داده است.

پزشکان معالج این بازیکن با توجه به مطالعه پرونده پزشکی وی و مراحلی که برای درمان پشت سر گذاشته است تقریبا مطمئن هستند که خاطراتی که مربوط به فینال بازی آلمان و آرژانتین در جام جهانی 2014 است دوباره بازنگشته و او نخواهد توانست این خاطرات را دوباره به یاد آورد.

این بازیکن در مصاحبه با فوکوس گفت: پزشکان اعلام کرده‌اند که تمام خاطرات من که مربوط و یا به نوعی وابسته به زمانیکه این اتفاق برایم افتاده است هرگز به ذهنم بازنگشته و من توانایی یادآوری آنها را برای دومین بار در ذهنم نخواهم داشت.

من درحال حاضر می‌دانم که در جام جهانی 2014 برزیل در کنار تیم ملی فوتبال آلمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌ام ولی هیچ چیز دیگری غیر از آمچه که گفتم به یاد نمی‌آورم!

گفتنی است، این بازیکن در سن 23 سالگی بسر می‌برد و در فینال جام جهانی 2014 برزیل درتاریخ سیزدهم ژوئیه در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین با ازگوئل گارای بازیکن تیم ملی آرژانتین برخورد کرده و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و این مصدومیت که در ابتدا خیلی حاد و جدی به نظر نمی‌رسید باعث شد تا وی حافظه خود را از دست بدهد.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها