فرمانده سپاه:

دشمنان دیگر جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران در اصفهان گفت: تهدید امروز فقط نظامی نیست و دشمنان دیگر جرأت ندارند که به صورت نظامی به ایران حمله کنند، زیرا از گذشته خود در برابر ایران درس گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۱۱۴۵۴

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری طی سخنانی در حاشیه رزمایش ثامن‌الائمه(ع) با بیان این‌که از نظر کیفی و کمی آمادگی‌های بسیج گسترده‌تر و عمیق‌تر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: امروز در برابر تهدیدات نقش بسیج پررنگ‌تر شده و در معرض دید دوستان و دشمنان نظام قرار گرفته است، بسیج برای مقابله با حملات خارجی شکل گرفته که تعداد قابل توجهی از اعضای آن امروز در میدان حاضر هستند.

وی با اشاره به جنگ غزه بیان کرد: امروز ملتی با دست‌های خالی و اتکای به‌ خداوند و درس‌ گرفتن از دوران دفاع مقدس، مقابل صهیونیست‌ها و حامیانش ایستادگی می‌کند. مردم غزه مقابل مجهز‌ترین ارتش منطقه و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مقابله کرده و اجازه تجاوز به غزه را نمی‌دهند؛ دشمنان می‌دانند این به‌ دلیل پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم غزه است.

سرلشکر جعفری با بیان این‌که تهدید دیگر امروز در مسائل داخلی بوده و اگر در مقابله با فتنه 88، آمادگی بسیجیان نبود، اکنون سرنوشت این نظام مشخص نبود، تصریح کرد: پس از فتنه 88، گردان‌های امام علی(ع) را تشکیل دادیم که تشکیل‌دهندگان آن بسیجیانی بودند که در فتنه 88 ایستادگی کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما هر چه داریم، از عاشورا و کربلا داریم و باید قدر خود را دانسته و بدانیم که بسیاری از کشورهای منطقه سال‌ها است که به دنبال الگوگیری از بسیج هستند. بستر بسیج چیزی جز اعتقاد راسخ به اسلام و ولایت فقیه نیست و این همان رکنی است که دشمنان اسلام سال‌هاست آن را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس، گردان‌های رزمی امام حسین(ع) و گردان‌های امنیتی امام علی(ع) به‌نام حضرت ثامن الائمه(ع) از روز جمعه در اصفهان در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها