انفجار در کربلا و بغداد با دهها کشته و زخمی

انفجار دو خودروی بمب‌گذاری در شهر مقدس کربلا، موجب زخمی و شهادت عده‌ای شده است.همچنین منابع امنیتی و پزشکی عراق اعلام کردند ۱۱ نفر روز دوشنبه در حمله به یکی از مساجد شیعیان در شرق بغداد کشته و ۳۲ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۰۹۶۰۵
انفجار در کربلا و بغداد با دهها کشته و زخمی

به گزارش شبکه الفرات، یکی از این دو خودرو در نزدیکی میدان «میثم تمار» در مرکز کربلا و دیگری نیز در مرکز این شهر منفجر شدند. در حال حاضر نیروهای امنیتی کمربند امنیتی ایجاد کرده و از نزدیک شدن افراد به محل انفجار خودداری می‌کنند.

هنوز از تلفات این حادثه آماری مخابره نشده است.

منابع امنیتی و پزشکی عراق نیز اعلام کردند ۱۱ نفر روز دوشنبه در حمله به یکی از مساجد شیعیان در شرق بغداد کشته و ۳۲ نفر زخمی شدند.

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد، این حمله انتحاری سه روز پس از حمله ای روی داد که به کشته شدن 70 تن در یکی از مساجد سنی ها در شمال شرقی پایتخت عراق منجر شد.

وزارت دفاع عراق نیز از به هلاکت رسیدن بیش از 45 تروریست داعشی در فلوجه خبر داد.

این وزارتخانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد بالگردهای ارتش با هماهنگی نیروهای اطلاعات نظامی حملات دقیقی را علیه محل برگزاری نمایش نظامی تروریست های داعش در فلوجه انجام دادند که در این عملیات 45 تروریست کشته و دهها نفر زخمی شدند و 15 دستگاه خودرو و دیگر تجهیزات نظامی آنان نیز منهدم شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شفق نیوز، در این بیانیه تصریح شد همچنین با توجه به اطلاعات دقیقی که به نیروهای ارتش رسیده بود یکی از خانه های تیمی داعش در منطقه جولان در استان الانبار هدف قرار گرفت که در این عملیات این خانه تیمی به کلی ویران شد و افراد حاضر در آن کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها