برادر سارق دستگیر شد

دستبرد به حساب خواهر ناتنی

فرمانده انتظامی شهرستــان سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان سبزوار خراسان رضوی فردی که با سرقت اطلاعات کارت عابر بانک خواهر ناتنی اش اقدام به برداشت غیرمجاز از حسابش کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۹۴۹۳
دستبرد به حساب خواهر ناتنی

سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال توسط فرد یا افراد ناشناس، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا شاکی برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا شهرستان دعوت شد و در خصوص نحوه اطلاع از خالی شدن حساب و برداشت وجه از آن گفت، مشخصات بانکی اش را در اختیار کسی قرار نداده و هرگز رمز دوم هم نداشته و ایجاد نکرده است.

سرهنگ آزادواری گفت: پس از بررسی های کارشناسان و استعلامات گرفته شده از مبادی ذیربط سرنخ هایی از متهم بدست آمد و تحقیقات پلیسی در این خصوص حاکی از آن بود که متهم برادر ناتنی شاکی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: متهم به پلیس فتا احضار شد که پس از انجام تحقیقات و بازجویی های اولیه، او با مشاهده ادله دیجیتال، به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص بدست آوردن اطلاعات حساب و رمز حساب خواهرش گفت: اطلاعات لازم را از داخل گوشی خواهرش بدست آورده و در فرصتی با در دست داشتن کارت عابر بانک اقدام به ایجاد رمز دوم کرده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها