نکات کوتاه از رویارویی پرسپولیس و ملوان

جام جم ورزشی: پرسپولیس از ساعت 18 فردا در انزلی به مصاف قوهای سپید خواهد رفت.
کد خبر: ۷۰۷۳۹۷
نکات کوتاه از رویارویی پرسپولیس و ملوان

در ادامه نکات کوتاهی از دیدار پرسپولیس و ملوان را از نظر میگذرانیم:

- داوری این دیدار بر عهده حسین زرگر خواهد بود و رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلی و بابک وسیله او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

- مازیار زارع که در بازی مقابل صبا به دلیل کشیدگی همسترینگ مصدوم گردید روز یکشنبه در تمرین گروهی ملوان شرکت کرد و در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند تیم خود را در بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس همراهی کند.

- مهدی دغاغله مهاجم جدید پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند برای این تیم در دیدار مقابل ملوان به میدان برود.

- محسن یوسفی تنها مصدوم این روزهای قوهای سپید است، دکتر بابک صیاد پزشک ملوان قول داده که او را به بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس خوهد رساند.

- گفته می شود هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیدار هفته گذشته این تیم مقابل ذوب آهن را از دست داده بود، بازی با ملوان را نیز از دست خواهد داد.

- پیام صادقیان به دلیل حرکت ناشایست خود در دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان کماکان محروم است، بی شک او بزرگ ترین غائب این دیدار خواهد بود.

- حضور حمیدرضا علی عسگری مدافع هافبک سرخپوشان در این بازی به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام است، گر چه طبق پیش بینی ها او به این نخواهد رسید.

- بنا به اعلام هئیت فوتبال بندرانزلی فروش بلیط دیدار تیم های ملوان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ روز بازی در گیت های فروش بلیط استادیوم تختی انزلی شروع خواهد شد.

- سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان که به دلیل مسائل کاری به انگلیس سفر کرده بود با برگشت از این کشور این دیدار را در بین هواداران ملوان از نزدیک تماشا خواهد کرد.

- کاروان تیم پرسپولیس برای بازی با ملوان در هتل سفید کنار انزلی اردو خواهد زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها